|
Onkyo netradio uden billede? |
Besvar |
Forfatter | |
Kimberlim
Junior bruger Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2017 kl. 14:46 |
Ja det er måske lidt en mærkelig overskrift
Jeg kan ikke få min Onkyo tx-nr636 til at spille netradio "Net" uden at mit tv vil tænde. Det er jo lidt spild af strøm at tv'et kører en hel dag fordi jeg vil høre musik. Tv'et er forbundet med hdmi i main porten i receiveren Der er valgt cec på begge enheder Nogen ideer? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja slå CEC fra
|
|
Kimberlim
Junior bruger Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så synes jeg bare ikke at jeg kan få lyd fra tv'et ud gennem receiveren?
Skal man virkelig bare droppe alt det arc cec gøjl og sætte et digital kabel imellem istedet? Synes jo også at det er rart at kunne betjene begge enheder med samme fjernbetjening |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så du kan godt disable CEC og stadig have ARC lyd fra TV. Men hvis du vil have fjernbetjening med CEC, så er der jo den mulighed at slukke TV helt på TV hovedafbryder eller stikkontakt Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |