recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo og Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo og Squeezebox

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 15:41
Side 83 i den engelske manual... Der kan du lære din Onkyo remote præcis det du vil have den til fra en anden remote, én knap ad gangen. Er det ikke det du gerne vil ende op med? Har du overvejet den mulighed, at der ikke er en enkelt kode for netop Squeezebox og du er nødt til at gøre det på den anden måde? 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:19
Nu har jeg begyndt på et svar 3 gange men ved ikke hvad jeg skal mene om denne tråd :-/

Jeg hjælper her på Recordere i det omfang jeg har mulighed for. Jeg forventer også at få noget igen omkring vidensdeling vedrørende vores alles passion/interesse. At jeg denne gang havde tid til at linke til to sider med IR koder til de nævnte produkter vil jeg på ingen måde undskylde. Det må så være op til OP at vælge til eller fra. Denne gang valgte vedkommende fra ved at svare på en, for mig, underlig måde. Tanken om hvorvidt jeg overhovedet forstår det oprindelige spørgsmål giver mig anledning til at vurdere om spørgsmålet i første omgang er helt klart formuleret. Det kan man sikkert komme i lange interessante (eller uinteressante) diskussioner om!

Jeg vil pointere at jeg har så meget andet at give mig til at jeg ikke gider at hjælpe en (audiogon eller andre) der giver så lidt for min tid og engagement. Om OP så er ligeglad, glad, sur, irriteret eller andet over denne beslutning er op til ham, da det for mig for nuværende er uden betydning.

Om jeg har haft "Læs og forstå"? Ja, men jeg stoppede ikke der. Jeg fortsatte med historieskrivning, fortælling, forståelse af tekster, forståelse af holdninger, forståelse af andre mennesker, empati og "at kunne sætte mig i andres sted"! 

Jeg kan til sidst kun give Tonedøv, Kasper, Mejnert og Jonas ret i at det er lidt uforståeligt at komme med sådan et udfald.

Dette var sidste indlæg fra mig i denne tråd. Jeg håber andre gider hjælpe dig audiogon.

Mvh BS

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu