|
Onkyo receiver - ingen lyd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
reneAalborg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2013 kl. 22:24 |
|
Hey,
Jeg har i noget tid brugt min Onkyo TX-Sr578 receiver uden problemer; når jeg var hjemme stod den på standby, og var jeg væk i dagevis slukkede jeg for strømmen til hele mit teknik setup. En dag for nylig kommer jeg tilbage, tænder for strømmen og alt ser normalt ud. Men uanset hvilken hdmi indgang jeg prøver eller phonoindgangen på fronten, kommer der ingen lyd.. Billede, men ingen lyd. Indstillingerne er de samme som altid, har ikke rørt noget. Jeg har prøvet: -at resette receiver ved at holde VCR knappen nede mens der trykkes på powerknappen -sætte hovedtelefoner til, for at konstatere at det ikke kun er et problem med højttalerudgangene -sikret mig at der ikke kommer nogen lyd overhovedet, heller ikke meget svagt -har endda dobbelttjekket at der ikke er Mute på :) Lidt desperat efter hjælp, garantien er udløbet, og er træt af at være nødt til at bruge hdmi audio TV out funktionen på receiveren når mine Dali højttalere står og kigger på mig :) René |
||
![]() |
||
amber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2013 Sted: USA Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
very nice post
|
||
amber
|
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Wtf
![]() |
||
![]() |
||
reneAalborg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 129 |
|
Tak? |
||
![]() |
||
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
|
Christian & amber: Hvad er det, der er så nice ved posten?
|
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
|
Min smiley var en ironisk kommentar på amber ( som tydeligvis er spam )...
|
||
![]() |
||
Nevermind1971 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2013 Sted: Aalborg Danmark Status: Offline Point: 4 |
|
Samme problem hos mig...
Har læst at det er en svaghed hos Onkyo. Elsker Onkyo, men er vildt bange for at købe en mere Som ender i samme problem igen... Noget med at deres hdmi board er noget bras... SUK... |
||
![]() |
||
renesw ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Status: Offline Point: 1 |
|
Hvad gjorde du for at konstatere den slags fejl? Og har du haft i Onkyo?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |