|
Onkyo receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:50 |
Hej alle
Jeg har lige opdaget at lyset i displayet er blevet en del svagere, er det en pære der er røget inden i eller den er 3-4 år gammel forstærk- eren Lofferen |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har displayet en dim funktion? Eller er der decideret mangel på lys i displayet. Jeg kan på min Denon dæmpe displaybelysning i tre trin.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Der mangler ikke lys bare blevet noget svagere og har ikke rørt noget
Var normal i går. |
|
![]() |
|
Hej Je Tex
Fandt ud af det med det du skrev med Dimmer fandt knappen på fjernbetjeningen. Trykkede på den og displayet blev normalt igen, belysningen det må være min lille datter der har rørt den smiler Tak for svaret god aften |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Så er alt ok, de små børn kan mange ting.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |