recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo reciever, dual lyd output
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo reciever, dual lyd output

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo reciever, dual lyd output
    Sendt: 14-September-2013 kl. 15:40
Hejsa

Jeg står i den situation, hvor jeg gerne vil have koblet et analogt teleanlæg (for hørehæmmede) på min Onkyo SR-606.

Jeg har følgende setup:
PS3 - Bluray - Output HDMI -> Onkyo SR606 -> Panasonic 42X8E

TV'et har analog audio out, som jeg tidligere har brugt i en anden sammenhæng.

Spørgsmålet er om jeg på nogen måde via HDMI in i recieveren kan få lyd ud af højtalerne, samtidig med analog lyd (RCA -> MiniJack) som kunne kobles til teleanlæget?

Alternativt få lyd ud af højtalerne samtidig med det også sendes videre til TV'et, hvor jeg kunne få det ud af TV'ets analog out?

UPDATE:
Jeg kan se man kan slå Audio Tv On til i menuen, så kommer der godt nok lyd til TV'et, men displayet på onkyo'en skifter fra rødt dolby digital til PCM, betyder det ar lyden bliver dårligere i den primære output altså højtalerne via. recieveren?

Redigeret af Terr1 - 14-September-2013 kl. 16:05
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu