|
Onkyo service |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bumsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2014 kl. 21:27 |
faldt lige over dette
måske nogen der kan bruge det |
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har i hvert fald kontaktet Onkyo, min 5010 har periodevis drop-out på netværksforbindelsen især ved internet-radio.
Jeg er stadigvæk ikke afklaret om jeg vil undvære receiveren i den formodentlig mange ugers reparationstid eller om jeg lever med det. Konen er dog knotten over det, så det ender jo nok med, at jeg må gøre det. Jeg har en Pioneer LX-81 jeg kan bruge i stedet, men der går jo hurtigt nogle timer med skiftet (indregulering, kabler, multi remote osv.) og så skal man jo gøre det hele igen, når man får sin Onkyo tilbage. Jeg synes, at det er flot af Onkyo, at de laver denne reparation uden beregning, men hold kæft hvor er det bøvlet!. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |