Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 00:25 |
Maggerholm skrev:
p.s. Svarene på problemerne var også at finde, hvis man havde læst manualen. 
|
Ja men hvem har lyst og tid til det, når babyen står funklende ny og venter på at blive nusset
|
 |
tosa
Guld medlem
Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 887
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 03:24 |
Bredvig skrev:
Tak det blev en 606... Ja jeg havde sat bag-højtalerne i Surround back.. Så flyttede jeg stikkene til Surround speaker som Kampus skrev jeg skulle så virkede det. og underlig nok virkede subwoferen også så selv om jeg ikke havde rørt den
|
Men var det ikke i Audissey testen at Subben ikke "virkede" i begyndelsen. Testen stopper automatisk, hvis højtaleren ikke får fat i nogen lyde, når den sender lyde, og hvis Subben er den sidste der bliver testet, vil testen være stoppet, før den når til subben, hvis der mangler en højtaler.
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 10:36 |
Bredvig skrev:
Jeg har netop modtaget min nye ONKYO fra tyskland men jeg kan ikke få måle mikrofoen til at makke ret.. Den kan ikke finde venstre bag højtaler. Bag-højtalerne er tilsluttet som "Surround BACK" de sidder helt oppe af væggen så jeg får lyden ind fra siden. Jeg ved at begge baghøjtaler er ordentlig tilsluttet da jeg godt kan få en test tone ud af dem... Den vil heller ikke finde min Subwoofer.
MODEL AF MIT SETUP

Håber Virkelig i kan hjælpe mig tak!
|
Hej 
Du ringer da bare til Christian (CSN-Teknik) . Han klarer det for dig, og hen er der hvis der skulle være nogle problemer senere.
UPS..... (fra TYSKLAND)...... Ja så er det frem med TYSK/DANSK ordbogen
Christian hjalp mig 100 % da jeg skulle sætte min op. Kom forbi og stillede på den osv. DERFOR købte jeg hos en dansk forhandler....
Held og lykke med den. Den er super fed.
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 10:59 |
Jeg ved at jeg tilhører en sjælden race, men jeg læser altid (i hvert fald et godt stykke ind i) manualen inden nyt grej bliver tilsluttet. Ofte er det gjort online før jeg modtager enheden. Vi kunne jo vende den om, og sige "hvem har lyst og tid til at hjælpe en der, ikke engang gider læse manualen".  Desuden er det vel faktisk en del hurtigere lige at slå op i manualen, ved et "simpelt" tilslutningsproblem, end at forfatte et indlæg, og vente på at det bliver læst, og besvaret. Mvh Michael
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
 |
bulk
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 11:05 |
Skyum skrev:
Hej 
Du ringer da bare til Christian (CSN-Teknik) . Han klarer det for dig, og hen er der hvis der skulle være nogle problemer senere.
UPS..... (fra TYSKLAND)...... Ja så er det frem med TYSK/DANSK ordbogen
Christian hjalp mig 100 % da jeg skulle sætte min op. Kom forbi og stillede på den osv. DERFOR købte jeg hos en dansk forhandler....
Held og lykke med den. Den er super fed.
|
Der er INGEN FORSKEL på din onkyo og dem der kommer fra tyskland !!!
Desuden skulle du da selv finde ordbogen frem, din indeholdte jo heller ikke en DK brugsanvisning
Der er engelsk og svensk ..... og 2 mere som jeg ikke lige kan huske hvad var, da de røg ud.... foretrak engelsk.
Desuden så er det jo 1/3 af prisen man sparer på onkyo ved køb i tyskland .... en 875 koster de næsten 12995 kr i DK og 7200 kr i tyskland .. altså en besparelse på ca 5800 gode danske kr 
Redigeret af bulk - 07-Juni-2008 kl. 11:06
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 16:16 |
Vil da heller ikke påstå at jeg slet ikke læser noget inden opsætningen, men synes da også det er mere spændende at komme igang. Hvis så bare forfatteren til manualen kunne lave den som et opslagsværk, men nej; manualen er opbygget ulogisk fra start til slut.
|
 |
nybym
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2007
Point: 720
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 16:20 |
manualen til 875 er ik ulogisk...... den fører dig igennem alle områderne fra isættelse af batterier til avanceret tilslutning...
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 16:38 |
Så er det måske den jeg skal have fat i istedet
|
 |
Bredvig
Bruger
Oprettet: 24-April-2006
Point: 188
|
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 18:54 |
Havde skam også læst lidt i manualen men det er sku svært at sidde og læse når man bare gerne vil igang  Men jeg har da fået læst lidt i den nu
|
 |