|
Onkyo SR-308 eller Denon avr-1911 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hunterSEG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2014 kl. 17:37 |
Hej,
har pt. en onkyo TX-SR308, men overvejer at købe en brugt Denon avr-1911 i stedet for. Er det helt hen i vejret? Skal siges jeg også har købt Onkyo'en brugt. Så der er ikke brugt alt for mange penge på den. Grunden er mest at billedet og lyden forsvinder engang i mellem i kortere perioder 1-3 sekunder. Det kan dog skyldes flere ting afstand mellem reciever til projektor. Dog tror jeg ikke det er grunden, da det sker ved lavere opløsninger også. Har nogle HDMI splittere før recieveren, og de skaber nogle gange problemer. Sidst at recieveren har interne problemer (fejl), som i forbindelse med de hdmi splittere skaber problemet. Dog mister jeg også signal på komponenter so ikke går gennem hdmi splitter. /Søren
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at teste om det er dårlige forbindelser ved stikkene eller et for dårligt kabel?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |