|
Onkyo tx NR 656 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
torbenan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal man så bruge cross over indstillingen på sub'en til?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Til hvis du ikke har en forstærker der sørger for delefrekvens. Det kunne være en stereoforstærker der ikke har delefrekvens indstilling |
|
![]() |
|
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Hej alle
Undskyld jeg lige låner denne tråd. Har lige købt omtalte reciever igår. Da jeg kun havde et Logitech Z906 sæt, så håber denne løsning er bedre. Er lidt i tvivl, om jeg vil kunne bruge en passiv sub. Eller om jeg skal ud og anskaffe mig en aktiv ? Og hvad vil evt. Være en god sub uden at koste en formue. Systemet skal kun bruges til film, apple tv4 xbox og ps4. Altså ikke til musik :-) Glæder mig til at høre fra jer Mvh Steen Redigeret af CrazyA - 28-Februar-2017 kl. 17:29 |
|
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Det er ingen højttalerterminaler til en passiv sub. Kun mulighed for tilslutning af en aktiv sub (der hvor der står "6" bagpå). Mvh Michael
|
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |