|
onkyo tx nr 818 problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krogsballe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2013 kl. 20:08 |
Hej
Min 2,5 år gamle receiver driller pludselig. Det sker i form af følgende: - Ingen lyd i højtalerne - Ingen internetradio eller adgang til usb - Ingen netværks adgang eller adgang til firmware Den kan dog tændes, og videosignaler fra tuner, blueray m.v. kan sløjfes igennem og ses på tv, og lyd kan høres via tv. Jeg har prøvet at resetten den med vcr/dvd og tænd og sluk knappen uden resultat. Når netværk er på, er der tilsyneladende aktivitet iflg routeren, men selv om der har været tændt i 10 timer gør det ingen forskel. Kan det være en automatisk firmware uddate der er ged i - iflg. Onkyo hjemmeside er der tilsyneladende noget galt med firmware, men de svarer ikke når jeg skriver til dem. Nogen med gode ideer, erfaringer - f.eks. en all reset knappe så alt genskabes som da den blev købt?? Kan nogen hjælpe. |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige haft en lignende problem med min Yamaha A820, prøvede alt, indtil jeg fandt på at hive stikket ud og vente 10 sek, så virkede alt igen. Auto firmware kan godt give problemer, så derfor gør jeg det via USB. Men det burde jo ikke være nødvendigt. Desværre er der flere historier ude om problemer med Onkyo receivere om dårlige mainboard.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Krogsballe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3 |
Tak for INFO - det er også prøvet. Lyder ikke godt hvis det er mainboard . Det burde ikke ikke kunne lade sig gøre.
|
|
![]() |
|
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
Hvis det vitterlig er en tx nr818 så må den da stadig være under garanti? Det er sidste års model, så den kan ikke være ret meget mere end 1 år gammel.
|
|
![]() |
|
sorry - det er 808 modellen. Har skrevet forkert.
Og jeg kan se, at jeg pludselig ikke er den eneste med det problem - så nu håber jeg der sker noget. Redigeret af Krogsballe - 21-Juni-2013 kl. 23:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |