recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - onkyo tx nr 818 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

onkyo tx nr 818 problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Krogsballe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juni-2013
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogsballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: onkyo tx nr 818 problemer
    Sendt: 19-Juni-2013 kl. 20:08
Hej

Min 2,5 år gamle receiver driller pludselig. Det sker i form af følgende:

- Ingen lyd i højtalerne
- Ingen internetradio eller adgang til usb
- Ingen netværks adgang eller adgang til firmware

Den kan dog tændes, og videosignaler fra tuner, blueray m.v. kan sløjfes igennem og ses på tv, og lyd kan høres via tv. Jeg har prøvet at resetten den med vcr/dvd og tænd og sluk knappen uden resultat. Når netværk er på, er der tilsyneladende aktivitet iflg routeren, men selv om der har været tændt i 10 timer gør det ingen forskel.
Kan det være en automatisk firmware uddate der er ged i - iflg. Onkyo hjemmeside er der tilsyneladende noget galt med firmware, men de svarer ikke når jeg skriver til dem.

Nogen med gode ideer, erfaringer - f.eks. en all reset knappe så alt genskabes som da den blev købt?? Kan nogen hjælpe.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 18:51
Har lige haft en lignende problem med min Yamaha A820, prøvede alt, indtil jeg fandt på at hive stikket ud og vente 10 sek, så virkede alt igen. Auto firmware kan godt give problemer, så derfor gør jeg det via USB. Men det burde jo ikke være nødvendigt. Desværre er der flere historier ude om problemer med Onkyo receivere om dårlige mainboard.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogsballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 19:14
Tak for INFO - det er også prøvet. Lyder ikke godt hvis det er mainboard . Det burde ikke ikke kunne lade sig gøre.
Til top
dpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Maj-2013
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 19:45
Hvis det vitterlig er en tx nr818 så må den da stadig være under garanti? Det er sidste års model, så den kan ikke være ret meget mere end 1 år gammel.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogsballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 23:23
sorry - det er 808 modellen. Har skrevet forkert.

Og jeg kan se, at jeg pludselig ikke er den eneste med det problem - så nu håber jeg der sker noget.

Redigeret af Krogsballe - 21-Juni-2013 kl. 23:58
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu