recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR818 HDMI Start-up fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR818 HDMI Start-up fejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo TX-NR818 HDMI Start-up fejl
    Sendt: 04-Maj-2014 kl. 00:14
Hej!

Jeg har pludselig fået det problem at min Onkyo TX-NR818 reciever ikke laver HDMI Start-up sekvensen og ARC fra TV opfatter den slet ikke. Det virkede fint i 1 år, er det HDMI boardet der er ved at stå af? Min Denon blu-ray som kører igennem den virker stadig fint med billede og lyd. Håber i kan hjælpe mig.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2014 kl. 08:45
prøv evt at bytte hdmi indgangen på Onkyo
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 02:39
Har fundet en løsning, fik et svar fra Onkyo om hvad der kunne være problemet. Det viser sig at være noget med HDMI handshake som ikke lige har virket og så skulle jeg bare slå VIERA Link på tv og RIHD på receiveren fra og i samme rækkefølge aktivere det igen og wupti så søgte receiveren efter hdmi enheder som er koblet til og nu kører det bare igen :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu