recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR818 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR818 problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo TX-NR818 problemer
    Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:19
Så slår n00b'en til igen...

Jeg har anskaffet mig ovennævnte receiver og tilsluttet alt mit grej, men har lidt problemer/start-vanskeligheder.

Jeg kan ikke få receiveren til at skifte input, dvs at hvis den står på TV (med TV-lyd) og jeg vælger fx. PS3 sker der ikke andet end at lyden forsvinder og display'et på receiveren viser den korrekte kilde.
Billedet på TV er altså uændret.

Der skulle også være en fin feature i form af InstaPrevue, der skulle give en oversigt over de tilsluttede kilder.
Den gemmer sig i "Home"-menuen, men er udvisket, så jeg kan ikke vælge den.

Jeg har forsøgt at Google mig til løsninger, men har desværre ikke haft held med det.

Håber der er nogen der kan hjælpe!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19855
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:48
Når du på receiveren slår over på en anden kilde end tv, skal du på dit tv slå over på den hdmi indgang din receiver er forbundet til.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:58
Tak for svaret, det giver mening!

Jeg forsøger mig på kun at bruge Onkyos fjernbetjening, når den nu skal ku bruges som universal-fjernbetjening, så jeg tænkte at der måske var et trick til at gøre det via den.

Alternativt ka man nok "lære" fjernbetjeningen kommandoen fra TV'ets fjernbetjening...
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 21:27
Har selv prøvet at "parre" mit pana vt20 sammen med tx-nr818 fjernbetjeningen.. Det kan du gøre i menuen på 818'eren.

Dog skal man jo self. prøve sig lidt frem med at forstå hvordan div. Fjernbetjeninger så fungere...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu