|
Onkyo TX-NR818 problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:19 |
Så slår n00b'en til igen...
![]() Jeg har anskaffet mig ovennævnte receiver og tilsluttet alt mit grej, men har lidt problemer/start-vanskeligheder. Jeg kan ikke få receiveren til at skifte input, dvs at hvis den står på TV (med TV-lyd) og jeg vælger fx. PS3 sker der ikke andet end at lyden forsvinder og display'et på receiveren viser den korrekte kilde. Billedet på TV er altså uændret. Der skulle også være en fin feature i form af InstaPrevue, der skulle give en oversigt over de tilsluttede kilder. Den gemmer sig i "Home"-menuen, men er udvisket, så jeg kan ikke vælge den. Jeg har forsøgt at Google mig til løsninger, men har desværre ikke haft held med det. Håber der er nogen der kan hjælpe! |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du på receiveren slår over på en anden kilde end tv, skal du på dit tv slå over på den hdmi indgang din receiver er forbundet til.
Klaus |
|
![]() |
|
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 207 |
Tak for svaret, det giver mening!
Jeg forsøger mig på kun at bruge Onkyos fjernbetjening, når den nu skal ku bruges som universal-fjernbetjening, så jeg tænkte at der måske var et trick til at gøre det via den. Alternativt ka man nok "lære" fjernbetjeningen kommandoen fra TV'ets fjernbetjening... |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Har selv prøvet at "parre" mit pana vt20 sammen med tx-nr818 fjernbetjeningen.. Det kan du gøre i menuen på 818'eren.
Dog skal man jo self. prøve sig lidt frem med at forstå hvordan div. Fjernbetjeninger så fungere... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |