|
Onkyo TX-NR818 til CM setup? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Waiz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2013 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2013 kl. 10:20 |
Jeg planlægger at købe B&W CM1, CM center, CM bag højttalere og CM sub
tror i denne surround receiver vil kunne klare jobbet Onkyo TX-NR818? eller er det noget bedre til prisen?
Redigeret af Waiz - 07-Maj-2013 kl. 10:20 |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja da, hvorfor er du i tvivl om det?
|
|
![]() |
|
Waiz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2013 Status: Offline Point: 27 |
Jeg ved bare ikke hvad der skal til at for at kunne trække sådan et setup
er der noget billigere som kan gøre det? Redigeret af Waiz - 07-Maj-2013 kl. 10:39 |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Så billigt som du lyster, du kan dog ikke spille så højt hvis du har mindre watt!
|
|
![]() |
|
Men er det ikke et max på hvor højt de kan spille? vil helst have en forstærker som kan få det fulde ud af systemet
|
|
![]() |
|
135 Watt er i hvertfald rigeligt, og jeg tror godt jeg kan love dig, øresønderrivende niveauer med det setup!
Jeg er ikke helt med på hvilke bag-højttalere og hvilken sub du mener. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Absolut godkendt!
|
|
![]() |
|
okay, jeg tager lige i hifi klubben og ser om de har noget der kan matche den til prisen ellers bliver det nok den Onkyo jeg køber
|
|
![]() |
|
Du vil bruge 24.500 kr på højttalere og ca 7.000 på receiver, du kan da godt spare et par tusind uden at det går ud over ydeevnen, men betyder det noget?
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
LarsGeisler hvordan kan du få 135W ud af den strømforsyning der sider i en 818?
Var selv ved at købe en 818 til mit cm setup, godt nok cm9 og center2 men der er ikke meget kraft i sådan en 818 så ville måske gå efter en lidt større forstærker og det er faktisk lige meget om man ville højt eller lav så skal der altså noget kraft bag før det lyder godt især ved lav volume :-) |
|
![]() |
|
Det var bare hvad specifikationerne sagde. Jeg er godt klar over at det er "receiver watt", men det er jo sådan de opgives.
Det med hvordan det lyder ved lav volume, anser jeg får at være vrøvl! Hvordan kan en forstærker der yder 2 watt ud af 400 watt lyde bedrer end 2 watt ud af 100 watt? Husk at 270Watt kun giver 3 dB ejstra lyd - ikke meget, og så afhænger det hele jo af rummet, ikke mindst størrelsen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |