recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR818 til CM setup?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR818 til CM setup?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Waiz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Maj-2013
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 21:47
Jeg endte med at købe Denon AVR-X2000, nede i Hifi klubben sagde de at det var nok til at trække sådan en CM setup og lyder fint nu hvor jeg har fået det sat til mine CM1 (:
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 22:06
Tillykke med anlægget, det får du meget fornøjelse af, er jeg sikker på.
Til top
Waiz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 22:26
Mange tak, det lyder sku' godt so far (:
Til top
Waiz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 22:44
Hvad gør jeg egentlig hvis jeg gerne vil høre musik fra spotify? min forstærker kan godt bruge det, men hvordan fungere det?
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 00:05
Beklager det kan jeg ikke hjælpe med, måske du skulle spørge i en ny tråd, så er der større chance for at nogen får øje på spørgsmålet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu