|
Onkyo TX-NR818 til CM setup? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Waiz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2013 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg endte med at købe Denon AVR-X2000, nede i Hifi klubben sagde de at det var nok til at trække sådan en CM setup og lyder fint nu hvor jeg har fået det sat til mine CM1 (:
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Tillykke med anlægget, det får du meget fornøjelse af, er jeg sikker på.
![]() |
|
![]() |
|
Waiz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2013 Status: Offline Point: 27 |
Mange tak, det lyder sku' godt so far (:
|
|
![]() |
|
Hvad gør jeg egentlig hvis jeg gerne vil høre musik fra spotify? min forstærker kan godt bruge det, men hvordan fungere det?
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Beklager det kan jeg ikke hjælpe med, måske du skulle spørge i en ny tråd, så er der større chance for at nogen får øje på spørgsmålet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |