recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR818 viser 'No signal'
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR818 viser 'No signal'

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Daldorph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daldorph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo TX-NR818 viser 'No signal'
    Sendt: 29-Juli-2016 kl. 11:32
Hej

Jeg håber at nogen herinde kan hjælpe med at fejlsøge på min Onkyo TX-NR818.

Forleden dag forsvandt billede og lyd kort efter at jeg havde sat en film på. På receiveren står der 'No signal' i displayet og der er hverken billede på tv'et eller lyd fra højttalerne. Dette gælder på begge de inputs som jeg bruger for tiden. Det ene med en PS3 og det andet med en boks fra Boxer.

Det falder sammen med at min søn havde fået fat i fjernbetjeningen og trykkede på receiveren. Om han har ændret noget eller om det bare tilfældigt falder sammen skal jeg ikke kunne sige.

Nogen gode idéer til fejlsøgning?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 12:22
Hvad har du sat Video Out til? Du har ikke fået sat det til SUB istedet for main?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daldorph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 12:26
Så vidt jeg husker står det til main (er ikke hjemme lige pt.). Vil lyden ikke stadig virke selvom der ikke er video out?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 12:37
Det kommer an på
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2016
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 20:27
Kunne det mon være endnu en af de berygtede HDMI board fejl som onkyo har været plaget af. Hvis det er kan det godt ske at den er dækket, da Onkyo har erkendt fejlen og reparerer pr kulance. Der er en webside et sted hvor man kan indtaste serienummer og se om Onkyo dækker. Andre må lige komme med detaljerne, som jeg ikke kender.

Redigeret af Flash! - 29-Juli-2016 kl. 20:29
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Flash! Flash! skrev:

Kunne det mon være endnu en af de berygtede HDMI board fejl som onkyo har været plaget af. Hvis det er kan det godt ske at den er dækket, da Onkyo har erkendt fejlen og reparerer pr kulance. Der er en webside et sted hvor man kan indtaste serienummer og se om Onkyo dækker. Andre må lige komme med detaljerne, som jeg ikke kender.
Må vist være her:

Mvh. JørgenT
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 22:15
Det lyder mest som et indstillingsproblem - qua det med fjernbetjeningen.

På den anden side, så passer det meget godt med at den er 4 år gammel = defekt HDMI-board.

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 29-Juli-2016 kl. 22:17
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daldorph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 22:30
Det er bare godt husket. Jeg har lige været inde på siden og undersøge det. Min receiver er med i deres reparationsprogram og jeg har bestilt en returlabel.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 09:00
Eftersom det kom ifm at der blev pillet, har du så checket indstillinger på receiveren, evt. reset den til factory?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daldorph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 09:15
Ja, jeg har kontrolleret cirka samtlige indstillinger.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daldorph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 08:42
3/8 - Har modtaget kasse og returlabel - det var hurtigere end ventet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu