|
Onkyo TX-NR818 viser 'No signal' |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daldorph ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2016 kl. 11:32 |
Hej
Jeg håber at nogen herinde kan hjælpe med at fejlsøge på min Onkyo TX-NR818. Forleden dag forsvandt billede og lyd kort efter at jeg havde sat en film på. På receiveren står der 'No signal' i displayet og der er hverken billede på tv'et eller lyd fra højttalerne. Dette gælder på begge de inputs som jeg bruger for tiden. Det ene med en PS3 og det andet med en boks fra Boxer. Det falder sammen med at min søn havde fået fat i fjernbetjeningen og trykkede på receiveren. Om han har ændret noget eller om det bare tilfældigt falder sammen skal jeg ikke kunne sige. Nogen gode idéer til fejlsøgning?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad har du sat Video Out til? Du har ikke fået sat det til SUB istedet for main?
|
|
![]() |
|
Daldorph ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Så vidt jeg husker står det til main (er ikke hjemme lige pt.). Vil lyden ikke stadig virke selvom der ikke er video out?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Det kommer an på
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Kunne det mon være endnu en af de berygtede HDMI board fejl som onkyo har været plaget af. Hvis det er kan det godt ske at den er dækket, da Onkyo har erkendt fejlen og reparerer pr kulance. Der er en webside et sted hvor man kan indtaste serienummer og se om Onkyo dækker. Andre må lige komme med detaljerne, som jeg ikke kender.
Redigeret af Flash! - 29-Juli-2016 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det lyder mest som et indstillingsproblem - qua det med fjernbetjeningen.
På den anden side, så passer det meget godt med at den er 4 år gammel = defekt HDMI-board. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 29-Juli-2016 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
Det er bare godt husket. Jeg har lige været inde på siden og undersøge det. Min receiver er med i deres reparationsprogram og jeg har bestilt en returlabel.
|
|
![]() |
|
Eftersom det kom ifm at der blev pillet, har du så checket indstillinger på receiveren, evt. reset den til factory?
|
|
![]() |
|
Ja, jeg har kontrolleret cirka samtlige indstillinger.
|
|
![]() |
|
3/8 - Har modtaget kasse og returlabel - det var hurtigere end ventet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |