|
Onkyo TX-NR818 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tiger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: 3083 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grunden til jeg vil opgradere er alene Atmos, fordi jeg har et 5.1.4 setup, som 818 godt kan håndtere men ikke får det optimale ud af.
Min pris er alene et forslag. bud modtages gerne, men de skal være seriøse. 3700 for en 809 er billigt. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Onkyo 818 kan da ikke håndtere 4 højttalere i loftet.
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Her kan du se de sidste mange der er sat til salg... klart størstedelen er sat til salg mellem 4500 og 5000 kr... Deraf har størstedelen nok også slået noget af prisen, hvilket igen vil passer meget godt med en salgspris på mellem 3500-4000 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |