|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Buggy ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 12-Januar-2009 kl. 12:29 |
|
Hejsa allesammen Jeg skal til at opgradere min hjemmebiograf og står lige nu (som så mange andre!) og vakler i mellem, om jeg skal købe en Onkyo TX-NR906 eller en Pioneer SC-LX81. Umiddelbar hælder jeg mest til Onkyo'en pga.. HDMI-opskaleringen og den lavere pris, men i What Hi-fi's anmeldelse af receiveren (http://whathifi.com/Review/Onkyo-TX-NR906/) skriver de, at den har nogle svagheder i forhold til at spille musik. Mit højttaler-setup består af Infinity Kappa 600 fronthøjttalere, Infinity Kappa Center, Infinity Kappa Subwoofer samt Infinity Kappa 200 baghøjttalere.
Hjemmebiografen bliver selvfølgelig mest brugt at se film i. Men den bliver af og til også brugt til bare at lytte til musik, så receiveren skal også kunne spytte et ordentligt stereo signal ud.
Hvad er jeres erfaringer med 906'eren og musik? og er der evt.. nogen af jer som har kommentarer til kombinationen Onkyo 906 og Infinity Kappa?
På forhånd tak
Kristian
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Hej Kristian Jeg er i samme situatiopn, så jeg "lytter" spændt med.. |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 14 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
|
Jeg har en 906 og bruger den faktisk mest til bare musik. Jeg synes lyden er neutral og kan ikke rigtig forholde mig til anmeldelsen. Jeg har iøvrigt selv fundet andre anmeldelser af den med meget mere positive beretninger og karakterer. Jeg har B&W højtalere på og synes det lyder fantastisk. Efter min mening så bør du nok gå ud og lytte til begge for at se om og hvilken forskel dine ører mener der er. Jeg valgte Pioen fra pga specs For andre anmeldelser se evt: http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2008/10/10/ Onkyo-TX-NR906-AV-Receiver/p1 Redigeret af tohmahawk - 12-Januar-2009 kl. 13:15 |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Har selv en 906er, spiller godt også i stereo. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Hvad koster den ? Hvor i landet befinder den sig ? |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Redigeret af SVP03 - 12-Januar-2009 kl. 13:33 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
OleSeberg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Jeg har selv Kappa 600 i 7.2 setup med Kappa hele vejen rundt. Jeg undrer mig om Onkyo 906 er kraftig nok til at trække dem? Min Yamaha 2600 lukker ned hvis jeg giver den kul.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |