recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo tx-RZ30 Eller Denon x3800h
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo tx-RZ30 Eller Denon x3800h

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dk_shadowhunter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-August-2025
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dk_shadowhunter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo tx-RZ30 Eller Denon x3800h
    Sendt: 06-August-2025 kl. 19:05
Hej med jer

Jeg skal ha ny receiver da min x4800h havde et uheld. Jeg vil ikke op og gi hvad x4800h koster igen. 

Så mit valg er lidt mellem onkyo rz30 eller x3800h

Denon hælder jeg til pga jeg har haft denon de sidste mange år. 

Men onkyo rz30 får gode anmeldelser specielt af Andrew Robinson på YouTube..  
Men synes jeg læser i nogle forums at de ikke er helt stabile 

Nogen der har erfaring med onkyo rz30 osv. 

Håber at høre jeres input 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2025 kl. 00:10
Du skal da kikke på en Marantz, som lyder meget som en Denon. Onkyo ville jeg ikke købe i dag, de er nemlig ustabile. Jeg har selv en Marantz 7011 fra 2017, som jeg er utroligt glad for. Nogle påstår ligefrem at Denon og Marantz er det samme, jeg tror dog bare de samarbejder, hvilket kan ses på disse billeder:

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dk_shadowhunter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2025 kl. 00:14
marantz har været I tankerne men for at gå audysses xt32 som er med denon x3800h så skal man op i marantz til 13.999 kr hvor x3800h koster 7999 kr
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2025 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Du skal da kikke på en Marantz, som lyder meget som en Denon. Onkyo ville jeg ikke købe i dag, de er nemlig ustabile. Jeg har selv en Marantz 7011 fra 2017, som jeg er utroligt glad for. Nogle påstår ligefrem at Denon og Marantz er det samme, jeg tror dog bare de samarbejder, hvilket kan ses på disse billeder:

De fusionerede for over 20 år siden, så de gør nok mere end bare at samarbejde.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2025 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Dk_shadowhunter Dk_shadowhunter skrev:

marantz har været I tankerne men for at gå audysses xt32 som er med denon x3800h så skal man op i marantz til 13.999 kr hvor x3800h koster 7999 kr
Jeg anvender kun audyssey til afstand og volumen på højttalerne. Slår det fra og regulerer selv EQ bagefter.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2025 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

De fusionerede for over 20 år siden, så de gør nok mere end bare at samarbejde.
Ok, det var vel egentlig også det der blev diskuteret i den linkede tråd, jeg havde ikke tid til at læse den.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 15:39
Du kunne eventuelt se på de tyske x4800H priser hvis det er der den trykker.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dk_shadowhunter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 15:41
hej kan du anbefale nogle steder og købe 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dk_shadowhunter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Du kunne eventuelt se på de tyske x4800H priser hvis det er der den trykker.

Kan du anbefale steder og handle i Tyskland 
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Point: 661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 15:54
Du kan tjekke her.

Ellers ligger der en Saturn i Flensborg. 

Har dog ikke tjekket om de stadig sælger Denon 
Til top
660S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2025
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 660S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 26 minutter siden kl. 15:39
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dk_shadowhunter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 41 minutter siden kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af 660S 660S skrev:

https://www.guenstiger.de/

takker hvad er jeres erfaring med handel i tyskland hvis der sker noget med den
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu