|
Onkyo tx-RZ30 Eller Denon x3800h |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dk_shadowhunter ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2025 Sted: Dk Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2025 kl. 19:05 |
|
Hej med jer
Jeg skal ha ny receiver da min x4800h havde et uheld. Jeg vil ikke op og gi hvad x4800h koster igen. Så mit valg er lidt mellem onkyo rz30 eller x3800h Denon hælder jeg til pga jeg har haft denon de sidste mange år. Men onkyo rz30 får gode anmeldelser specielt af Andrew Robinson på YouTube.. Men synes jeg læser i nogle forums at de ikke er helt stabile Nogen der har erfaring med onkyo rz30 osv. Håber at høre jeres input
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skal da kikke på en Marantz, som lyder meget som en Denon. Onkyo ville jeg ikke købe i dag, de er nemlig ustabile. Jeg har selv en Marantz 7011 fra 2017, som jeg er utroligt glad for. Nogle påstår ligefrem at Denon og Marantz er det samme, jeg tror dog bare de samarbejder, hvilket kan ses på disse billeder:
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Dk_shadowhunter ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2025 Sted: Dk Status: Offline Point: 8 |
|
marantz har været I tankerne men for at gå audysses xt32 som er med denon x3800h så skal man op i marantz til 13.999 kr hvor x3800h koster 7999 kr
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
|
De fusionerede for over 20 år siden, så de gør nok mere end bare at samarbejde. |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
|
Jeg anvender kun audyssey til afstand og volumen på højttalerne. Slår det fra og regulerer selv EQ bagefter.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Ok, det var vel egentlig også det der blev diskuteret i den linkede tråd, jeg havde ikke tid til at læse den.
|
||
|
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
|
Du kunne eventuelt se på de tyske x4800H priser hvis det er der den trykker.
|
||
![]() |
||
|
hej kan du anbefale nogle steder og købe
|
||
![]() |
||
|
Kan du anbefale steder og handle i Tyskland
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 661 |
|
Du kan tjekke her.
Ellers ligger der en Saturn i Flensborg. Har dog ikke tjekket om de stadig sælger Denon
|
||
![]() |
||
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 73 |
|
![]() |
||
|
takker hvad er jeres erfaring med handel i tyskland hvis der sker noget med den
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |