recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo tx-RZ30 Eller Denon x3800h
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo tx-RZ30 Eller Denon x3800h

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 57 minutter siden kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Du skal da kikke på en Marantz, som lyder meget som en Denon. Onkyo ville jeg ikke købe i dag, de er nemlig ustabile. 
I dag burde der nu ikke være problemer med Onkyo, men i går havde de problemer med deres HDMI-boards, der blev for varme og brændte af.
Onkyo står meget stærkt med deres nye modeller, hvis blot priserne kunne komme ned i nærheden af hvad de af og til kan købes til i USA, hvor både RZ30 og RZ50 kan fås helt ned til 749 $ og RZ70 2000 $.
Man skal også huske på, at Onkyo kommer med DIRAC inkluderet.
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu