|
Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010 |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tillykke med dem, rigtig gode priser de har hos hififreaks på Marantz. Har selv haft en sr7008 og nu en sr5010
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
købte også en i går hos Hifi-Freaks til kr.5.995,-, det er sgu godt billigt.
pengene er reserveret på kortet, men jeg har ikke fået nogen mail fra Hifi-Freaks om bestillingen, er det normalt fra dem eller? |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
købte noget i weekeden, fik det igår uden mail
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
nkaad ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
Jeg har fået et par mail med hhv. ordrebekræftelse, afsendelsesbesked og faktura - så jeg håber der snart lander en 7010 her på adressen :)
|
|
![]() |
|
nkaad ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
Takker :)
Jeg glæder mig også meget til at høre opgraderingen. Jeg kommer fra en 7-8 år gammel DENON 1611, så det burde kunne høres :) |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Det var fejl 40, jeg havde skrevet forkert i min mailadresse... Jeg nåede lige at bestille den sidste, dog til levering efter den 12.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Ja min kom i dag :) det var sgu hurtigt, og endda med postnord. Stor ros til Hififreaks. Har taget en halv fridag i morgen, så kan jeg gå og hygge med opsætningen uden at have konen i nakken ;)
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
skrev til dem på chatten i dag, og fortalte jeg ikke havde fået mail. Får af vide at de ikke har flere 7010'ere, og der var en der lige havde købt den sidste inden jeg bestilte, selvom der stod 5 stk. på lager da jeg afgav ordren. :-( :-( så må de da give besked, det kan ikke være rigtigt at kunden selv skal spørger efter 2 dage. Og pengene er reserveret i banken. Må så hellere indrømme jeg også selv har lavet en fejl, og Hfi Freaks og jeg har fundet en rigtig god løsning, og har nu en SR7012 på vej :-) Redigeret af MulleB - 04-Maj-2018 kl. 19:42 |
|
![]() |
|
Thomas46 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Havde jeg vidst at de satte 7012 ned til 9999 2 måneder efter jeg købte en 7011 så havde jeg ventet på den :)
|
|
![]() |
|
Min ankom i går og skal nu blot hentes på posthuset
Der er vel ikke den store forskel på 7010-7011-7012? DV kommer som opdatering og så er der selvfølgelig en nyere version af Audyssey For mit vedkommende handler det primært om at få mulighed for 4K, HDR, HDCP samt flere muskler til at drive mine højtalere - så jeg er meget forhåndstilfreds med mit valg :) Jeg får dog desværre ikke tid til at sætte den nye receiver op før i næste uge...men jeg har bestilt en stak 4K film på bibliotek.dk, så der er noget at teste det nye setup på :) Mvh Nikolai |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Synes jeg skal oppes. Du har måske fået en 7012 til under 9999kr? ![]() |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |