|
Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010 |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nårrh var der ikke tale om en Yamaha lille ven.. Derfor må man da godt oppe tråden alligevel |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|
Jeg er da fløjtende ligeglad med, om der er tale om Yamaha, Pioneer, Anthem, eller noget helt 5. Af de to havde jeg også valgt Marantz'en.
Det er bare total kvalmt, den måde Kampus forherliger og promoverer Hififreaks på. |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
|
Ok så beklager jeg mit tåbelige indlæg, jeg misforstod dit indlæg. Jeg er dog ikke enig i det ned Kampus da jeg ikke tror det er meningen med indlægget, men det kan kun kampus svar på, så jeg bakker ud igen Redigeret af furious jt - 11-Maj-2018 kl. 16:56 |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
nahh ikke rabat, den er lige sat ned til kr. 9.995,- så den er jo billig nok i forvejen, men noget jeg er meget tilfreds med, men selvfølgelig noget der mellem os. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det eneste der er kvalmt er den måde du opfører dig på herinde. Og det er i stort set alle tråde. Du er i bedste fald en Trold, i værste fald bare total dummy
|
||
![]() |
||
Practical ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
|
Hififreaks er uden tvivl den bedste hifi biks i DK og omegn.
Altid masser af tilbud på retur og demovarer ( andre butikker sælger det som nye varer ) Generelt Super service over hele linjen.
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|
Og generelt fyldt med falske førpriser...
|
||
![]() |
||
Practical ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
|
sammenligner altid med priser i udlandet, og der passer førpriserne ganske udemærket.
Jeg føler mig i hvert fald aldrig snydt.
|
||
![]() |
||
|
1. Hififreaks burde være væsentlig billigere, end udlandet, da de sælger "direkte-til-dig". Men det er de ikke, da de selv scorer ekstra avancen.
2. Det er en klar overtrædelse af dansk lovgivning, at reklamere med falske førpriser. |
||
![]() |
||
|
Så forstår jeg ikke at de ikke er blevet stoppet.
Lyder mere som et personligt had frem for sandheden, så mange tak for snakken.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|
Korrekt. Kigger man her https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-c-94_95.html så står der ved Marantz SR 5012 at førprisen er 6699 kroner. Hvis den aldrig har kostet der, er der vildledende markedsføring. Desværre bliver der ikke rigtigt slået ned på det, så det er ved at være standard mange steder at man kører med fiktive førpriser. Klaus
|
||
![]() |
||
|
Marantz er 5012 koster 7000,- hos cdon.com og 7400,- hos Conrad og computer City.
Så vil da mene at førprisen er sat lavt hos hififreaks.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |