recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-SR 606 B købt i tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo TX-SR 606 B købt i tyskland

 Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
TopDuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 19:39

Hej

 

Jeg er nu ved at være færdig med bestillingen af min Onkyo 606  hos Digital Versand, men så skriver de det her til mig:

 

wichtiger Hinweis: Bitte achten Sie bei der Zahlungsart Vorkasse / PayPal darauf als Verwendungszweck die entsprechende Auftrags- bzw. Referenznummer ##########
anzugeben, da Ihre Zahlungseingänge sonst nicht korrekt verbucht werden können.

------------------------------------------------------------ ----------------------

 

 

Kunne i hjælpe mig med at oversætte dette..

Jeg har naturligvis en Paypal konto som de (gætter lidt) gerne vil have nogle penge fra, tager de selv eller skal jeg overføre til deres konto fra Paypal=?

Håber der er nogle der kan lidt tysk

/Topper



Redigeret af TopDuck - 17-Oktober-2008 kl. 20:42
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 20:41
Prøv og gå ind på freetranslation.com, og få det oversat til engelsk 
Til top
Charlemagne Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 20:46

TopDuck, de vil have 0,99 euro i gebyr og 10 euro i forsendelsesomkostninger - og det skal betales på forhånd, hvilket er meget almindeligt når man handler i Tyskland. (Vorkasse)

Når du overfører pengene, skal du huske at skrive bestillingsnummeret /referencenummer.

Til andre der spørger om priser, så er www.guenstiger.de god, da man løbende kan følge med i prisudviklingen og få en mail, når prisen er under det, som man vil give. Og priserne cykler virkelig op og ned.

Endelig - har for nylig købt en Onkyo 606 hos "Techforyou" i Tyskland og leverancen virkede perfekt, så kan godt anbefale dem.

Til top
TopDuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 20:58

A_Nielsen: tak det var jo legende let med den oversættelses maskine..

 

Charlemagne: jeps, jeg kan se jeg fik en mail 45 minutter efter hvor i der står at jeg skal overføre den samlet sum til deres bank konto...

Så nu skal jeg til at hitte ud af hvad den der PayPal gør om de "Digital Versand" selv trækker pengene fra de overførte penge til PayPal "virtuel pengepung" eller om jeg selv skal overføre fra PayPal til Digital Versand + reference nr.

Spændene er det

Til top
Chrono Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 09:36
Jeg overvejer også at købe en Onkyo 606, men er nybegynder angående surround så jeg har brug for nogle råd. Jeg har et PX80 tv, så det lyder jo godt at Onkyo understøtter Viera link. Men hvad er fordelen ved det egentlig? Kan man nøjes med at bruge én fjernbetjening?

Hvilke højtalere skal jeg have til den? De skal helst ikke være særligt store, og de skal helst have en pris på det samme eller mindre end receiveren.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 09:48
Hej Chrono, hvis du ikke skal have store højttalere, så skal du også overveje en subwoofer for det kræves til mindre højttalere. Men det er ogs vigtigt at have en subwoofer til når man ser film, da det stiller helt andre krav til højttalerne mht. lave frekvenser.

Hvis du satser på højttalere til samme pris som Onkyo'en, så skal du kigge på Harbo Sound. Jeg har ikke selv hørt sådan et sæt, men folk roser dem meget herinde.
Til top
TopDuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 10:58

Focal's fælleskøb er ihverfald heller ikke store højtalere, dog har jeg endnu ikke hørt dem, men glæder mig.

 

Til top
Chrono Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 11:48
Det fælleskøb ser jo ret godt ud. Er der andre af den slags komplette løsninger hvor alt er i ét sæt? Og hvor højtalerne stadig er rimeligt kompakte.

Nogle som kan svare på hvad fordelene præcist er ved Onkyo's Viera-understøttelse?
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 18:12
Er der nogen der kan fortælle mig hvad onkyo's ZONE 2 og ZONE 3 betyder, hvad gør den? og hvad 12V trigger er for noget?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 19:51

Oprindeligt skrevet af Chrono Chrono skrev:

Jeg overvejer også at købe en Onkyo 606, men er nybegynder angående surround så jeg har brug for nogle råd. Jeg har et PX80 tv, så det lyder jo godt at Onkyo understøtter Viera link. Men hvad er fordelen ved det egentlig? Kan man nøjes med at bruge én fjernbetjening?

Hvilke højtalere skal jeg have til den? De skal helst ikke være særligt store, og de skal helst have en pris på det samme eller mindre end receiveren.

Ja det kan du. Onkyoen skal sættes op til HDMI link, og dit TV sætter du på "Home Cinema". Så slukker TV højttalerne og du styrer nu volumen på Onkyoen med TVremoten.



Redigeret af Kampus - 19-Oktober-2008 kl. 19:53
Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2008 kl. 12:15

Til dem der ikke tør at handle i DE så har www.dustinhome.dk p.t. 606'er til 3696,- for sølv og 3716,- for sort

Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2008 kl. 12:25
Haha, det er bare synd de ikke er på lager
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu