recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-sr 876 og DAC..???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo TX-sr 876 og DAC..???

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 21:09
Skriv til Onkyo. De burde kunne give et 100% klart svar Smile
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:59
hvis nogen af jer ved hvor der står noget ang. onkyo 876 analog passthrough, så sig endelig til..
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:43
Kunne ihvertfald godt bemærke en forskel, men om det er 100% analogt, kan jeg stadig ikke gennemskue
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:42
Derre..:
 
du skriver du har læst om emnet på udenlandske forum, er det muligt du kan smide et par links til de steder der står noget om emnet for jeg kan sgu ik finde noget..
Til top
Tjalfisken Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Ser frem til at hører om erfaringerne med SC-LX 72 og DACmagic, har en pioneer i dag og har gået med tanken om at smide en DAC mellem min squeezbox og pio'en..


Jeg har gode erfaringer med den kombination. Jeg har lagt mine CD'ere ned på min MacBook Pro, i wav format, der bliver de så sendt digitalt videre til min DacMagic, som sender analogt til LX72. Min Pioneer er indstillet til Pure Direct, og alt i alt, giver det en dejlig stereo lyd. Jeg føler det svageste led, er mine højtalere, som også står til udskiftning på et eller andet tidspunkt.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:16
Ser frem til at hører om erfaringerne med SC-LX 72 og DACmagic, har en pioneer i dag og har gået med tanken om at smide en DAC mellem min squeezbox og pio'en..
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Derre Derre skrev:

Ifølge Sploink skulle det kunne lade sig gøre. Jeg ved kun at det ikke virker på 875'eren. Men hvis du kan aflevere din DAC tilbage hos forhandleren igen skader det jo ikke at prøve Wink
det ka jeg desværre ikke da jeg for ½ time siden har overført penge til en bruger herinde for hans V-DacLOL
nu troede jeg jo lige at de var 100% sikkert at jeg ville kunne bruge den ved hjælp af multichannel input..
Til top
Derre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 20:01
Ifølge Sploink skulle det kunne lade sig gøre. Jeg ved kun at det ikke virker på 875'eren. Men hvis du kan aflevere din DAC tilbage hos forhandleren igen skader det jo ikke at prøve Wink
Stello Ai-500 | Audiovector S3 Avantgarde | Audiovector ZERO compression cables | Squeezebox Touch m. Panos PSU
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Derre Derre skrev:

Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

det er sgu trist nyt..!!


Husk at jeg snakker om forgængeren til din model. Ifølge Sploink kan det jo netop godt lade sig gøre på 876'eren. Du kan altid spørge Hififorum der forhandler Onkyo, de er flinke og hurtige på mailen.
dvs. hvis jeg køber en ny DAC og bruger multichannel 7.1 ( front L+R ) istedet for den normale cd analog indgang, så burde jeg få noget ud af det..??
Til top
Derre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

det er sgu trist nyt..!!


Husk at jeg snakker om forgængeren til din model. Ifølge Sploink kan det jo netop godt lade sig gøre på 876'eren. Du kan altid spørge Hififorum der forhandler Onkyo, de er flinke og hurtige på mailen.
Stello Ai-500 | Audiovector S3 Avantgarde | Audiovector ZERO compression cables | Squeezebox Touch m. Panos PSU
Til top
Derre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 19:45
http://www.pioneer.co.uk/uk/products/42/98/405/SC-LX72/specs.html

under input & output connections, se multi-channel input
Stello Ai-500 | Audiovector S3 Avantgarde | Audiovector ZERO compression cables | Squeezebox Touch m. Panos PSU
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Derre Derre skrev:

Onkyo tillader ikke analog passthrough på min gamle model 875'eren. Ligegyldigt hvilken analog indgang jeg valgte og hvilken setting inkl "pure direct" var der absolut ingen forskel mellem ekstern DAC og digital indgang. Hifi-forum kunne da også bekræfte at Onkyo ikke tillader analog pass through så den er nu solgt og jeg har en pioneer SC-LX 72 på vej i posten.

Hvor har du læst at pioneer SC-LX 72 skulle havde analog passthrough ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu