recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-SR606 i sort hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo TX-SR606 i sort hvor?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 20:08
Jeg har også opgiver at købe i tyskerland da der ikke er meget at spare i forhold til fx den side jeg linker til. Jeg har aldrig selv bestilt noget derfra, men har læst ok om dem på nettet, det eneste de kan have problemer med er deres leveringstid da de har et meget lille lager (hvorfor de også kan være så billige) Jeg er ude efter samme køb som dig og bestiller fra audiosound i morgen når jeg har bestået min eksamen (gave til mig selv ) regner med et sådan produkt ikke kan have verdens længste leveringstid da der jo nok er ret godt salg af dem.

Hvis du kan vente skriver jeg gerne hvordan det gik når jeg engang får den. Evt skriv til mig på "hyl_dk@hotmail.com" da jeg nok glemmer denne tråd :D
Til top
specctrum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 20:35
hehe tror nu jeg bestiller min i aften:) har nemlig allerede bstilt mine højtalere, så den kan KUN gå for langsomt:) Melder også lige tilbage herinde hvordan det gik:)
Til top
ps2jens Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 20:36

Oprindeligt skrevet af specctrum specctrum skrev:

Tak for tippet Hyl:) Det har du egentlig ret i, de par hundrede kr jeg kan spare alt i alt er jo næsten ikke besværet værd, ved at købe det fra tyskland. Så jeg tror det bliver audiosound jeg bestiller det:) Er audiosound et pålideligt sted at handle ellers? kender dem nemlig ikke

www.trustpilot.dk kan man tjekke alle firmaer, prøv at se her hvad de skriver om dem http://www.trustpilot.dk/review/www.audiosound.dk

Mvh Jens.

Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Point: 353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 21:01
ps2jens Problemet med den slags sider er at de det ofte kun er folk med dårlige oplevelser der søger et sted at komme af med deres dårlige oplevelse. Selv de firmaer jeg ved er gode og jeg har haft RMA og andet igennem kan have en dårlig rating på Truspilot så jeg giver ikke meget for det!
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 21:17

send lige mail først til firmaet inden i bestiller der kan godt gå 3 mdr inden i får jeres reciever da der ingen lager status er på deres side ??

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 21:17
hmm det er lidt bekømrende de ting der bliver skrevet om dem... er der nogen herinde som har handlet med dem?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 21:18
jeps, jeg er allerede igang med at skrive en:)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 08:38
Har fået svar fra dem nu, de siger cirka 14 dages leveringstid.. hmm
Til top
ps2jens Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 16:38

Det er jo netop ideen, at folk der er blevet snydt, eller føler sig dårligt behandlet skriver på siden. Men lad os da håbe de er gode nok, når du nu har bestilt ved dem.

Mvh Jens.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu