recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-SR606 kan den sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-SR606 kan den sælges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 864
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo TX-SR606 kan den sælges
    Sendt: 06-November-2014 kl. 13:34
Har købt en ny receiver og får ovennævnte i overskud - men kan sådan en sælges ?

Og hvad kan jeg eventuelt forvente at få for den ?

Den fungerer selvfølgelig, og har aldrig haft problemer med den

Den er sølvfarvet
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 20:59
Alt kan sælges. Spørgsmålet er, hvad en realistisk pris vil være. Hvad har du i tankerne?

M.v.h.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 21:07
tror sagtens du kan få 500 kroner for den. Det er en god reciever.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 21:30
hvor?
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 864
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 09:00
Jeg havde selv regnet 5-600 kr. - det var udelukkende for at beløbet bekræftet, at jeg spurgte herinde.

Den står i 4700 Næstved, og sendes ikke med post eller lignende - Når den kommer til salg
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu