|
Onkyo TX-SR606 kan den sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 864 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2014 kl. 13:34 |
Har købt en ny receiver og får ovennævnte i overskud - men kan sådan en sælges ?
Og hvad kan jeg eventuelt forvente at få for den ? Den fungerer selvfølgelig, og har aldrig haft problemer med den Den er sølvfarvet |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alt kan sælges. Spørgsmålet er, hvad en realistisk pris vil være. Hvad har du i tankerne?
M.v.h. |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
tror sagtens du kan få 500 kroner for den. Det er en god reciever.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
hvor?
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 864 |
Jeg havde selv regnet 5-600 kr. - det var udelukkende for at beløbet bekræftet, at jeg spurgte herinde.
Den står i 4700 Næstved, og sendes ikke med post eller lignende - Når den kommer til salg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |