|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 24-Juli-2009 kl. 11:56 |
|
Hej, Kender I et sted i Københavnsområdet hvor man kan høre og se ovennævnte anlæg. |
||
![]() |
||
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
KT radio Vesterbogade
|
||
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ved ikke om CSN-Teknik stadig har på lager eller kan skaffe den. Men prøv Send ham en PM http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57615& PN=2 Redigeret af Kampus - 24-Juli-2009 kl. 12:02 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hehe, han ligger i Tappernøje, det regnes IKKE for Københavnsområdet her på Sjælland, det plejer at betyde indenfor Valby bakke. Jeg er selv vant til, at farte land og rige rundt, så et eller andet sted på Sjælland er lige i nærheden for mig (dog ikke Nordsjælland |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Mediamarkt i Malmø. Og sidst jeg kiggede var de også billiger.
|
||
![]() |
||
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Forhandler de stadig Onkyo?
Redigeret af poul-r - 24-Juli-2009 kl. 12:59 |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Eller køb på nettet og test den hjemme. Hvis du ikke er tilfreds, så gør brug af returretten. AV-Connection har den 3895 inkl. forsendelse. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Tjah hvad ved en Jyde om det. Nu er Øen vel ikke større end man kan komme rundt på en eftermiddag i bil. Ved bare at Christian gerne sender en reciever til låns |
||
![]() |
||
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|
Måske ikke lige just København, men N B Radio i Roskilde har dem til salg, jeg går ud fra de også stod fremme.
|
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Ellers er der CSO i Lyngby nord for København. De forhandler Onkyo, og har også et rigtig godt ry for god service.
Redigeret af A_Nielsen - 27-Juli-2009 kl. 15:17 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
CSO er desværre overgået til at forhandle Integra i stedet for Onkyo. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |