recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo tx-sr607 og universal remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo tx-sr607 og universal remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
suldrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo tx-sr607 og universal remote
    Sendt: 24-Juli-2009 kl. 15:31
Jeg har kig på Onkyo tx-sr607 og vil høre om der er nogle som har erfaring med denne sammen med en universel fjernebetjening (f. eks. Logitech Hamony).

1. Er der nogle knapper som ikke kan programmeres?
2. Kan man med sin universelle remote med et tryk skifte skifte mellen DVD/Tuner/CD mv? Jeg spørger fordi jeg nu har en ældre reciever, hvor jeg er nødt til at "cycle" igennem dem, når jeg f.eks. skal skifte mellem TV og DVD.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 16:13
Jeg har en 607'er + en Harmony One og en anden kommende fjernbetjening fra Logitech.

Alle knapper fra den originale fjernbetjening kan programmeres + flere. Jeg har HEX koder til Dynamic EQ (Toggle, on og off) og også direkte valg af Dynamic Volume. Specielt Dynamic EQ on/off er rart, hvis man har en aktivitet, hvor man ved at Dynamic EQ ikke er optimal.

HEX koderne mailer du til Logitech og ber dem om at tilføje kommandoerne til din Harmony Software konto.

Der er direkte valg af indgange på fjernbetjeningen, så det er bare en knap til hver source.

Hvis jeg skal komme med lidt negativt, så er der en smule forsinkelse fra du trykker på knappen på Harmony One, til receiveren registrerer kommandoen og det på trods af at alle indstillinger for forsinkelser stort set er i bund. På mine beta Harmony er der stort set ingen forsinkelse, så den er lidt skønnere at arbejde med når det kommer til 607'eren.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu