|
Onkyo TX-SR-607 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MisHa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2013 kl. 20:40 |
Hej Forum!
Har sådan en ældre en herhjemme og har normalt haft 5.1 men, nu har jeg sat yderligerer 2 højtalere til så systemet har 7.1. De 2 ekstra højtalere er sat til som Surround back speaker men, kan ikke se på recieveren at der står 7.1 i display men derimod følgende: 5.1 DTS-ES eller 5.1 Dolby EX eller 5.1 DTS-ES Matrix. Så vidt jeg kan finde frem til er det noget med 7.1 men, mener dog godt recieveren kan vises 7.1 i display eller tager jeg helt fejl ? Er der nogen der kan forklare mig ovenstående? På forhånd tak Vh Jacob |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har du inde i indstillinger husket at tilkoble de to bagerste højttalere?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
MisHa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
Når nu man kalibrerer højtalerne bliver de så ikke aktiveret auto? Har læst manuel forfra og bagfra men, kan ikke lige se hvordan man aktivere de 2 ekstra højtalere :-/..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det burde de jo..
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
måske skal du afspille en film med 7.1 lydspor, for at det vises.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
måske........ det er en rippet blueray jeg forsøger med hvor intet er taget fra. Alt er med i rippet og overført til min Tvix som connecter min reciever. Lyden er sat til passthrough så reciveren skulle ikke convetere lyden.
Reciveren skulle kunne vise 7.1 iflg. av-connection... Skal lige låne en blueray afspiller hvor jeg kan teste det. Har kun en siddende i pc :-/ |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Du er sikker på filmen har 7.1? En del blu-ray film har desværre kun 5.1
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
jeps det er jeg...
Hvis recieveren står som 5.1 DTS-ES eller 5.1 Dolby EX eller 5.1 DTS-ES Matrix skulle det jo også være 6/7.1 som jeg har læst mig frem til.... ved ikke hvad der er galt hvis der er noget galt men, det håber vil vise sig når jeg låner en BR-afspiller her i juelferien... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |