recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-SR706 og HarboSAT10 + SUB10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-SR706 og HarboSAT10 + SUB10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenWalther Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenWalther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo TX-SR706 og HarboSAT10 + SUB10
    Sendt: 11-September-2016 kl. 15:04
Eftersom jeg skal flytte i noget meget mindre må jeg desværre sælge mit surround anlæg.
Der er tale om flg:

Onkyo TX-SR706
Harbo SAT10 x 7 stk satelitter
Harbo SUB10

Sættet står fint. Det har selvfølgelig lidt brugsspor men ikke noget at bemærke.
Der medfølger Audyssey mikrofon, original fjernbetjening, 4 vogels beslag til satelitter.

Alt virker 100 %.  Forstærker og sub står i original kasser.  Manual til forstærker er selvfølgelig også med.
Man kan vælge at bruge forstærkeren som en alm 5.1 surround forstærker og så de sidste to satelitter som Zone 2, eller bruge den som 7.1 forstærker.

Se evt billeder her:  http://www.dba.dk/onkyo-tx-sr-706-71/id-1027378925/

Står i Holstebro.  Pris 4500 eller byd.

Redigeret af MortenWalther - 14-September-2016 kl. 21:18
Til top
MortenWalther Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenWalther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 15:18
Hvordan lyder prisen ?

Kom med bud  Smile

VH Morten

Redigeret af MortenWalther - 14-September-2016 kl. 21:19
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu