|
Onkyo TX-SR706 og HarboSAT10 + SUB10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenWalther ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2016 kl. 15:04 |
Eftersom jeg skal flytte i noget meget mindre må jeg desværre sælge mit surround anlæg.
Der er tale om flg: Onkyo TX-SR706 Harbo SAT10 x 7 stk satelitter Harbo SUB10 Sættet står fint. Det har selvfølgelig lidt brugsspor men ikke noget at bemærke. Der medfølger Audyssey mikrofon, original fjernbetjening, 4 vogels beslag til satelitter. Alt virker 100 %. Forstærker og sub står i original kasser. Manual til forstærker er selvfølgelig også med. Man kan vælge at bruge forstærkeren som en alm 5.1 surround forstærker og så de sidste to satelitter som Zone 2, eller bruge den som 7.1 forstærker. Se evt billeder her: http://www.dba.dk/onkyo-tx-sr-706-71/id-1027378925/ Står i Holstebro. Pris 4500 eller byd.
Redigeret af MortenWalther - 14-September-2016 kl. 21:18 |
|
![]() |
|
MortenWalther ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan lyder prisen ? Kom med bud ![]() VH Morten
Redigeret af MortenWalther - 14-September-2016 kl. 21:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |