recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-SR805
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo TX-SR805

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2008 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af nkt1 nkt1 skrev:

Den Pioneer er for fed, men det er jo også en ordentlig kleppert, som chassis mæssigt er på størrelse med Onkyoen..

Men ja, Onkyoen er sgu billig lige nu, måske pga nye modeller i August, man skal bare sikre sig det er en firmware opdateret version man bestiller - men de fleste tyske online shops er til at snakke med, og snakker Engelsk også, så det er bare at ringe til dem hvis man har nogle spørgsmål.

Og helt ærligt, hvilken forskel gør det om man skal betale EUR 20 for at sende sin receiver retur til Tyskland for at få den repareret (Hvis den går i stykker), end at skulle aflevere den hos en forhandler i Danmark.?? Du har jo sparet 3-40000kr i forvejen..!! Så kan det godt være du skal vente en uges tid længere på at få den igen, men garantien er sgu da den samme. Desuden henter de fleste kurerer (DHL/UPS osv) hjemme hos dig, så du er fri for at skulle ud og køre for at aflevere den, det er sgu da nemt og forholdsvis billigt..!

Blot min mening..

Jeg mener at have læst herinde at inden for garanti perioden så skal butikken sørge for og betale for fragt ved reperation.

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
nkt1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 474
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2008 kl. 13:27
Kan godt være, men spørgsmålet er så hvor mange der rent faktisk gør det, og jeg mener bare det vælter jo forhåbentlig ikke budgettet at man skal betale eur 25 for at sende varen retur
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2008 kl. 13:28

Oprindeligt skrevet af nkt1 nkt1 skrev:

Kan godt være, men spørgsmålet er så hvor mange der rent faktisk gør det, og jeg mener bare det vælter jo forhåbentlig ikke budgettet at man skal betale eur 25 for at sende varen retur

Det er selvfølgelig rigtigt

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
BUGz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-April-2008
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2008 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af nkt1 nkt1 skrev:

Hej Bugz,

Efter at have været inde og læse lidt om Pioneer VSX-LX60, så må jeg sige den ser spændende ud, og får rigtige gode anmeldelser i forbindelse med alm. stereo lytning.Kan du ikke smide et par kommetarer når du får den hjem, så vi kan høre lidt om dens performance.

Mvh,

ja det må vi lige se på når den kommer op og køre..

en af grundene til at jeg valgte en Pioneer reciver var/er at jeg gerne vil have en Blu-Ray afspiller der matcher i designed

Pioneer PDP-LX5090


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu