|
Onkyo vs Integra |
Besvar | Side <1 151617 |
Forfatter | ||||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Rasmus, det sidste er jeg 100% enig i, og det var heller ikke et forsøg på at sige at man skal købe Yamaha i stedet for, blot for at give et svar på påstanden om at "alle andre" også har fejlproblemer, og at man som kunde derfor barebør acceptere det. Med det sagt, så er "høj fejlrate" da heldigvis ikke det samme som at flertallet går i stykker. Flertallet der køber en Onkyo vil alt andet lige ikke opleve problemer. Så hvis du laver en afstemning, vil flertallet sige at der ikke er problemer med dem. Netop derfor bør det at købe hifi udstyr ikke være en demokratisk proces...
|
||||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Iøvrigt, så ved jeg ikke hvor mange gange jeg i forskellige sammenhænge har hørt "det er løst i den nye model"... Men der går jo i sagens natur et par år før man kan sige om det er rigtigt eller ej, det ved vi jo ret beset endnu ikke om det er i nyeste generation. Som regel viser det sig ikke at holde stik, om ikke andet så forsi der dukker et nyt problem op i stedet for. Og her tænker jeg på tværs af mærker og varegrupper.
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fair nok - jeg vil hellere nyde det skønne vejr
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Utvivlsomt, bortset fra af ingen af dem gør sig ret meget her på siden
|
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Overhovedet ikke provokeret. Men nej - jeg behøver på ingen måde at retfærdiggøre noget over for mig selv - jeg er meget tilfreds med mit køb - og har jo været det længe Det er også rigtigt med out of the box - men jeg gik da ud fra at de begge havde skal vi kalde det samme "startindstillinger" - selv om det ikke skulle være den store forskel i pure direkt
|
||||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
startindstillinger i en receiver??? afstand - delay - x-over etc. Hvordan kan det være bedre out of the box?? |
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har ikke skrevet bedre - men det bør da være rimeligt ensartet i pure direct eftersom det var stereo som jeg specifikt ønskede at høre fra dem begge. Jeg tror såmænd ikke at der ellers er de store forskelle rent lydmæssigt mellem de to produkter, og har vist heller ikke skrevet andet
|
||||
dpdk
Bruger Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kan du slet ikke huske hvad du selv har skrevet? Du har gentagene gange skrevet at din Integra er bedre end den tilsvarende Onkyo. Læs lige dine egne indlæg på side 1, 2, 5, og 10. |
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jo jeg kan godt huske hvad jeg skrev, jeg mener ikke at jeg er helt dement endnu. Jeg har skrevet om forskellen i stereo, og har faktisk tidligere skrevet, at jeg ikke mener at der er forskel i surround
|
||||
Besvar | Side <1 151617 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |