|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej det kan jeg da godt forstå... Vidste ikke de var SÅ hurtigt ude...
![]() ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Ja, det er så, hvor jeg står af - kan sgutte finde ud af alle de betegnelser og hvad de betyder Men manualen til 606'eren er her: http://www.intl.onkyo.com/downloads/manuals/pdf/tx-sr606_man ual_e.pdf Måske kan du hitte u a de |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
606 afløser 605 og kan både modtage LPCM via HDMI samt modtage og dekode de nye lydformater.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jamen så ligner det jo en sikker og ny vinder, hvis priserne herhjemme kommer til at holde de nuværende priser for 605!
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Ja, det ville være tosset ikke at vente! Om ikke andet må de resterende 605'ere dykke gevaldigt i pris, når den nye model lander
![]() |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
![]() |
Det tror jeg ikke du skal regne med, de er nemlig ved at være svære at få fat på, de er ved at løbe tør...
![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
Der er flere steder, hvor de har på lager - men jeg vil også hellere ha' en 606'er pga de extra hdmi'er - så den køber jeg selvom den nok kommer til at koste lidt mere end den "gamle" model
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er en MEGET fair pris, men problematisk hvis der sker noget, så skal den sikkert sendes til UK, og det er sikkert ikke helt billigt... ![]() Så er spørgsmålet, tør man det...!? ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |