|
ONTV.dk's epg data som fil |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 20:34 |
Jeg har, som lovet tidligere i dag, lavet et lille program, der henter ontv's (eller andres) xmltv data fra deres hjemmeside(altså hvis du har abonnement på den), og gemmer dem som en fil til import i diverse mediecenter software.
Du finder det her : http://78.156.122.18/getONTVasFile.zip
Læs ReadMe.txt
![]() PS. programmet kræver sikkert .net 2.0 runtime for at køre, men mon ikke de fleste er med på "vognen" her.
PPS : bruger du MediaPortal, er programmet ikke nødvendigt, idet du kan bruge deres indbyggede xmltv plugin til at hente data direkte.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Download linket virker ikke mere, men vil da gerne have programmet. Kan du uploade det igen et sted?
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Ups ! min webserver holdt lige lukket - det virker nu :-)
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
kan nielsR's tool ikke det samme?
BS |
|
![]() |
|
Det kommer an på hvad nielsR's tool kan ?
![]() Men så vidt jeg husker, er det et program til at hente epg data ind i Windows Mediacenter - korrekt ?
|
|
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Jeg har lidt problemer med nielsR's tool i Win7 X64, og skal bare bruge XML filen som import i DVBViewer, så det lille program er meget praktisk, selv om jeg nu også fik det til at virke med wget.
Mange tak for hjælpen.
Redigeret af digitalt.tv - 01-Marts-2011 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
Er der mulighed for at køre den i baggrunden eller minimeret fra Opgavestyring?
|
|
![]() |
|
Godt spørgsmål - det er en konsol applikation, så det burde ikke være noget større problem at lægge den ind i scheduleren.
Det er dog meget lidt, jeg selv har brugt det, da jeg for tiden henter epg'en fra dr.dk via et andet stykke værktøj
![]() Edit: har lige prøvet at lave en scheduler(opgavestyring) - det virker fint. Den overskriver tvguide.xml med den nye fil, der bliver genereret. Redigeret af confused - 01-Marts-2011 kl. 23:24 |
|
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
|
|
![]() |
|
Nej ikke noget direkte link - jeg bruger et fint lille program som lhulvej har lavet - check denne tråd : |
|
|
|
![]() |
|
Ja det virker fint fra opgavestyring. Det var også mere om det kunne køre uden at man så vinduet på skærmen. Altså om der var mulighed for at skrive -b for at køre det i baggrunden så man ikke ser noget når den henter filen?
Det er fordi jeg tænkte på at skrive en lille artikel i forhold til EPG import i DVBViewer på digitalt.tv og måske kunne dit lille program være nemmere at forklare og henvise til end wget.
|
|
![]() |
|
Jep, jeg kan godt se problemet hvis man bruger maskinen som klient samtidig :-)
Jeg har ændret programmet, så hvis du henter det igen, kommer der ikke længere et vindue frem på skærmen.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |