recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ONTV.dk's epg data som fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ONTV.dk's epg data som fil

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Jeg har, som lovet tidligere i dag, lavet et lille program, der henter ontv's (eller andres) xmltv data fra deres hjemmeside(altså hvis du har abonnement på den), og gemmer dem som en fil til import i diverse mediecenter software.

Hejsa
Kan du lokkes til at dele dit program igen? Efter geninstallering (atom->i2100t) så er jeg kommet til at misse noget af min backup, bl.a. dit program - som bare virker :-)

/noerden
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2011 kl. 21:52
Naturligvis - Linket skulle virke igen nu.

Dejligt at høre at nogen bruger det Smile

Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2011 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Naturligvis - Linket skulle virke igen nu.

Dejligt at høre at nogen bruger det Smile

Super enkelt - og så virker det bare.
Tak for hjælpen

Til top
oldboy67 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oldboy67 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2011 kl. 12:17
Download linket virker (vist) ikke mere... men vil meget gerne afprøve programmet.
Kan du lægge den tilgængelig igen ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2011 kl. 12:21
Ups - sorry. Den kører igen nu Smile
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
747 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2012
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 747 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 23:21
Hej,

Har du mulighed for at dele det igen?

pft
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patriarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af 747 747 skrev:

Hej,

Har du mulighed for at dele det igen?

pft

Jeg gør bare sådan her med et VBS script:

'Sti til din XML fil hos ontv
    strFileURL = "http://ontv.dk/xmltv/blablablabla"
    'Sti til hvor du vil gemme den...
    strHDLocation = "C:\xmltv.xml"

Set objXMLHTTP = CreateObject("MSXML2.XMLHTTP")

objXMLHTTP.open "GET", strFileURL, false
    objXMLHTTP.send()

If objXMLHTTP.Status = 200 Then
Set objADOStream = CreateObject("ADODB.Stream")
objADOStream.Open
objADOStream.Type = 1 'adTypeBinary

objADOStream.Write objXMLHTTP.ResponseBody
objADOStream.Position = 0

Set objFSO = Createobject("Scripting.FileSystemObject")
If objFSO.Fileexists(strHDLocation) Then objFSO.DeleteFile strHDLocation
Set objFSO = Nothing

objADOStream.SaveToFile strHDLocation
objADOStream.Close
Set objADOStream = Nothing
End if

Set objXMLHTTP = Nothing

Redigeret af Patriarken - 28-April-2012 kl. 09:07
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:47
Så kører det igen :-)
Til top
747 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2012
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 747 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 13:18
Mange tak til jer begge, programmet funker bare :-)  og så lærte jeg lidt VBS oven i, som nu bruges til en anden opgave.
Til top
beda Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-August-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 16:53
Jeg har downloaded dette nyttige lille program til at downloade epg fra ontv på min WHS2011 server. Når jeg kører programmet manuelt så virker det fint, men når jeg schedulerer programmet som en task så downloader det ikke noget - jeg kan se i task loggen at det har kørt. UAC er sat til laveste niveau og task'en er scheduleret til at køre under admin login.
Har nogen oplevet det samme?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu