|
ONTV.dk's epg data som fil |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa Kan du lokkes til at dele dit program igen? Efter geninstallering (atom->i2100t) så er jeg kommet til at misse noget af min backup, bl.a. dit program - som bare virker :-) /noerden
|
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
|
Naturligvis - Linket skulle virke igen nu.
Dejligt at høre at nogen bruger det
![]() |
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
|
Super enkelt - og så virker det bare. Tak for hjælpen |
||
![]() |
||
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
|
Download linket virker (vist) ikke mere... men vil meget gerne afprøve programmet.
Kan du lægge den tilgængelig igen ? |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
|
Ups - sorry. Den kører igen nu
![]() |
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
747 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2012 Status: Offline Point: 22 |
|
Hej,
Har du mulighed for at dele det igen?
pft
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|
Jeg gør bare sådan her med et VBS script:
Redigeret af Patriarken - 28-April-2012 kl. 09:07 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
|
Så kører det igen :-)
|
||
|
||
![]() |
||
747 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2012 Status: Offline Point: 22 |
|
Mange tak til jer begge, programmet funker bare :-) og så lærte jeg lidt VBS oven i, som nu bruges til en anden opgave.
|
||
![]() |
||
beda ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg har downloaded dette nyttige lille program til at downloade epg fra ontv på min WHS2011 server. Når jeg kører programmet manuelt så virker det fint, men når jeg schedulerer programmet som en task så downloader det ikke noget - jeg kan se i task loggen at det har kørt. UAC er sat til laveste niveau og task'en er scheduleret til at køre under admin login.Har nogen oplevet det samme?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |