recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Op sætte harmony one med WD TV live ?? hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOp sætte harmony one med WD TV live ?? hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedersentec Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: Op sætte harmony one med WD TV live ?? hjælp
    Sendt: 09-November-2010 kl. 20:37
hej jeg ville høre om der er nogle af jer der har kunne samme sætte de 2 ting.
for jeg kan ikke få den til og finde fjernbetjeningen til min WD, så er lidt svært at lave de ir komandoer den skal bruge til det hele.
eller hvor jeg skal sætte dem ind. jeg har jo den orginal fjernbetjening. så ir koderne har jeg.

så håber nogle af jer har opsat det eller ved hvordan. :-) for vil gerne have alle mine ting under den ene fjernbetjening

mvh Per
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 09:00
Der ligger allerede koder til WD TV Live i Logitechs program til at sætte Harmony'en op.

I softwaren til harmony'en vælger du først Add device, Computer, Media Center PC. Herefter finder du Western Digital i Manufacturer listen og under Model taster du WD TV LIVE. Klik Next et par gange og så er den i vinkel.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 19:19
Så har jeg fået det til og virke. :-) 

Nu kan jeg bare ikk få mit tv til og skifte til hdmi.1 eller 2. det vil den bare ikke i en direkte komando, så jeg skal bruge min source knappe for og skifte.
Er sgu nok fordi det er en gamle model af samsung tv :-(

Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 08:32
Hvis jeg bruger mit tv's originale remote skal jeg sidde og cykle gennem mulighederne med source knappen indtil jeg finder det rigtige input, men min harmony har direkte genveje til de forskellige ting.

På min harmony 555 har jeg en knap der hedder Devices som lader mig styre ting udenom de programmerede Aktiviteter. Hvis din One har sådan en knap, så prøv at trykke på den, vælg dit tv på listen og se om ikke der kommer nogle valgmuligheder frem til direkte at vælge dit tv's forskellige indgange. Hvis du kan finde direkte indgange der, så har du også mulighed for at sætte det op i dine Aktiviteter så der bliver valgt det rigtige direkte.

Selv om det måske viser sig at dit tv på ingen måde er lydhør for direkte valg, så bør din harmony kunne holde styr på tingene alligevel hvis du fortæller den hvor mange gange der skal trykkes på sourceknappen for at køre en omgang. Harmonyen husker hvilken indgang der sidst var i brug og bør kunne lære at tælle sig frem til den du ønsker. 
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 08:45
I Harmony softwaren er der 4 forskellige muligheder for at skifte input på komponent. Deriblandt så jeg option 2 eller 3, hvor Samsung tv var direkte nævnt!
Led lidt mere i softwaren, jeg er ret sikker på der er hvad du skal bruge!
(jeg fik selv min Harmony i går Smile)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 09:58
hej takker for de gode råd, men problemet er at jeg ikke kan skifte til hdmi på source kanppen vis ik der er noget sat til min hdmi. lige som om der skal være spænding på den. jeg har på hdmi 1 sat min blu ray på og WD tv live på hdmi 2 jeg kan ikke skifte over på dem når de er slukket, så vil tv´et bare ik. jeg har ikke kunne finde ud af hvordan man tilføre flere handlinger så den kan huske hvad den skal tænde. jeg har prøvet og sætte mit tv til og tænde først og så de andre. men den vil stadig ik skifte over på hdmi på den komando :-( jeg kan få min blu ray til og skifte tvet over på hdmi fordi den har anynet fra samsung. men den vil ik på min WD TV live :-(
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 21:10
hej så har jeg fået det til og virke :-) jeg havde ik skrevet ind hvad for nogle indgange jeg havede på mit tv. så den troede at denkun skulle skifte 2 gange, jeg havde kun sat 1: tv 2: hdmi 1 3:hdmi 2. men jeg havede af indgange  på tv´et.  1: TV. 2: Scart stik 1. 3: Scart stik 2. 4: Hdmi1. 5: Hdmi2. 6: Hdmi 3. så den trykkede kun et vis antal gange på source knappen. nu virker det. :-)

er der nogle som ved hvordan man laver komandoer til sin WD TV live så jeg kan trykke på en knappe og så går den lige med et ind på netværket. det har jeg ik fundet ud af i nu suk :-( var noget nemmer med sådan en kommando når man har 600 film på sin film computer :-)

MVh Per
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu