|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Her er et forslag
http://www.shop.sundsound.dk/shop/dacapo-cd-reol-startsaet-770p.html |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Fandt lige et billede
|
|
![]() |
|
dbbuu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Er der andre som har nogle gode forslag til nogle hylder/skabe til at have ens DVD film i?
|
|
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do.
|
|
![]() |
|
MPedersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Jeg venter også spændt på flere forslag:D pt står min samligt på gulvet:(
|
|
![]() |
|
dbbuu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Samme her :(
|
|
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do.
|
|
![]() |
|
MPedersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Slet ikke flere der har lyst til og komme på banen her ??
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg har også opgivet at finde noget fornuftigt... Det er somom at der bliver lavet har en maxgrænse på 100 film :/ Os med MANGE film, kan jo ikke bruge de opbevaringsmøbler til noget som helst...
Så jeg har taget konsekvensen og sætter mine egne i produktion.. Tegningerne er stort set lavet, og jeg har et par ugers ferie om en måneds tid, så der går jeg amok :) |
|
![]() |
|
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Ikea har nogen skabe/vitriner, hvor der er klart glas i lågen.
Der er 6 glasplader i så det passer lige med højden på en dvd..
Har så mine dvd'er i sådan nogen plastiklommer, hvor man kan se cover og dvd'en bagpå.
Jeg har da haft ca 1500 dvdfilm og der var masser af plads tilbage..
Bertby hedder de, ved ikke om de har dem mere..!
Danbo, idemøbler osv forhandler dem også..
|
|
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg benytter nogle "IKEA" hylder i mit film bibliotek. ![]() ![]() ![]() ![]() Billederne er lidt gamle, så der er fyldt væsentligt mere op nu :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
hedberg: du har godt nok mange blå film :D ser sku godt ud med de hyller.
Jeg var i daelsbolighus og der fant jeg et vitrine skab i bred udgave.
Uploaded with ImageShack.us
lidt dårlig kvalitet Redigeret af MPedersen - 30-Oktober-2010 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Har alle mine film opbevaret på mit mediecenter / server. Diskene har jeg så i skuffer i soveværelset. Men den er efterhånden proppet til renden, så håber på jeg kan "stjæle" lagerplads i min brors butik.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |