|
Opbevaring af lper |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Den fra phono er kun en trækasse og svarer stort set til en gammel ølkasse. Sådan en kan du bygge selv, eller købe Ikeas knägglig https://www.ikea.com/dk/da/p/knagglig-kasse-fyr-70292359/.
Ellers er der mulighed for “shop amok” i diverse trækasser eller bogkasser. Du kan selvfølgelig også vente på at de andre kommer på lager igen. Klaus
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er rigtig glad for Eket fra Ikea.
|
|||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har endnu ikke så mange plader siden jeg fik pladespiller i igen for ca 3½-4 år siden og pladsen er der ikke helt til noget der fylder.
|
|||
Shpongled
Bruger Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er rigtig glad for disse reoler fra Aage Bruun & Søn - har 2 stk på langs ved siden af hinanden. Jeg havde tidligere Eket fra IKEA, men du skal være opmærksom på at nogle udgivelser ikke kan stå i dem, da de hylderne simpelthen ikke er høje nok. Og så kan jeg godt li' at der lige er bare lidt luft over pladerne. Det er et Eket modul som står til højre med forstærkeren på. Her kan du se et billede af hvordan det ser ud hos mig. (Soklen og toppladen i røget eg har jeg fået en snedker til at lave) Redigeret af Shpongled - 06-September-2019 kl. 12:25 |
|||
sniggidy-niggidy-nooch
|
|||
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vil bare lige give mit besyv med, selvom jeg fornemmer det ikke lige er det du søger. Jeg benytter disse http://www.reallyusefulstorageboxes.co.uk/35litre-really-useful-storage-box-with-xl-lid-c2x12535708 Køber dem dog hos iwonatec.com i tyskland/holland, der har den en fin pris.
|
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det jo ikke så dyrt, men hvad med hjul? Synes 79kr for 4 hjul måske er lidt dyrt, kan man få dem billigere? |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der vil jeg helt klart vælge dem fra ikea som ligner en ølkasse, dem synes jeg nemlig er pænere
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Hjulene kan klares billigere end hos Ikea :) https://www.harald-nyborg.dk/p1044/gaffelhjulsaet-37-mm-4-stk |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dem fandt jeg også, men er de gode nok, skal det ikke være gummi hjul for ikke at gi mærker på et trægulv? Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 13:55 |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
sikker på der kan være plader i KNAGGLIG kassen
Målene er følgende (tænker der er udvendige mål) Bredde: 46 cm |
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skal det være gummi, så har de et sæt der er noget dyrere, men dog stadig 11kr billigere end dem Ikea har. I øvrigt dem jeg har under mine Eket reoler :)
https://www.harald-nyborg.dk/p7411/gaffelhjulsaet-50-mm-4-stk |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men hvad med pladsen til pladerne ?
Her er det plads til 10" men ikke meget ekstra i bredden Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 13:57 |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |