recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opbevaring af lper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opbevaring af lper

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 5567
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 14:14
En plade er 30cm, coveret nok 30,5cm. Så der burde være plads. Har du plastikomslag udenpå coveret, så bliver det dog nok lidt træls at bladre i :)
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 14:17
Er det indvendig eller udvendige mål?

Mine plader måler altså i bredden 31.3-31.5cm

Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 17:17
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Mine plade måler altså i bredden 31.3-31.5mm
Du har ret. Målte lige efter. En gatefold er ca 31.5cm i bredden. 
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Mine plade måler altså i bredden 31.3-31.5mm
Du har ret. Målte lige efter. En gatefold er ca 31.5cm i bredden. 

Så den løsning er ikke brugbar med de der ølkasser fra ikea, at bruge den på den bredde led så går der ca 15 cm til spilde Disapprove

Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 14:36
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 15366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 17:01
Så sætter man en (træ) plade indvendigt på den lodrette “stolpe” det tager lidt af bredden, gør plads til fingrene i håndtaget og løser den problematik der skrives om i artiklen om 10” plader....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 17:29
jeg skal bruge den til alm plader men der er jo ikke plads til andet en 10" plader som i linket 

Det at de skal stå på den lang led så der er ca 7 cm luft på hver side af pladerne formindsker jo meget hvor mange plader der kan være.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 17:34
Prøv evt at kigge her så. Jeg har selv købt nogle af de sorte til €21.99, og monteret de omtalte hjul fra Harald under dem.

Redigeret af Nagash - 06-September-2019 kl. 17:34
Til top
ChrisJJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 2390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrisJJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 17:59
Fik en ven til at bukke plexiglas. Har 3 stk af disse samt lidt på væggen Wink

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 21:35
Jeg valgte den fra gaffa shoppen da den er på lager, kommer med hjul,er i en mørk farve og der er plads til 100 plader, takker for hjælpen

Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 21:36
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2008
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 23:50
Nej,stop jer selv,undskyld kunne ikke lade være,venlig hilsen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af vanzandt vanzandt skrev:

Nej,stop jer selv,undskyld kunne ikke lade være,venlig hilsen
Stop os selv med hvad? 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Her
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg er rigtig glad for Eket fra Ikea.

Gasolin@ Du skal være forberedt på at LP’er både fylder mere og er tungere end CD’er. Jeg har haft begge dele i stort antal, og har valgt at lade sønnen få LP’erne, så han kan dyrke sin nostalgiske interesse fuldt ud.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu