|
Opbevaring af lper |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En plade er 30cm, coveret nok 30,5cm. Så der burde være plads. Har du plastikomslag udenpå coveret, så bliver det dog nok lidt træls at bladre i :)
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det indvendig eller udvendige mål?
Mine plader måler altså i bredden 31.3-31.5cm
Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 17:17 |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Du har ret. Målte lige efter. En gatefold er ca 31.5cm i bredden.
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så den løsning er ikke brugbar med de der ølkasser fra ikea, at bruge den på den bredde led så går der ca 15 cm til spilde
Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 14:36 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så sætter man en (træ) plade indvendigt på den lodrette “stolpe” det tager lidt af bredden, gør plads til fingrene i håndtaget og løser den problematik der skrives om i artiklen om 10” plader....
Klaus
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg skal bruge den til alm plader men der er jo ikke plads til andet en 10" plader som i linket
Det at de skal stå på den lang led så der er ca 7 cm luft på hver side af pladerne formindsker jo meget hvor mange plader der kan være.
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv evt at kigge her så. Jeg har selv købt nogle af de sorte til €21.99, og monteret de omtalte hjul fra Harald under dem.
Redigeret af Nagash - 06-September-2019 kl. 17:34 |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg valgte den fra gaffa shoppen da den er på lager, kommer med hjul,er i en mørk farve og der er plads til 100 plader, takker for hjælpen
Redigeret af gasolin - 06-September-2019 kl. 21:36 |
||
vanzandt
Bruger Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej,stop jer selv,undskyld kunne ikke lade være,venlig hilsen
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stop os selv med hvad?
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gasolin@ Du skal være forberedt på at LP’er både fylder mere og er tungere end CD’er. Jeg har haft begge dele i stort antal, og har valgt at lade sønnen få LP’erne, så han kan dyrke sin nostalgiske interesse fuldt ud.
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Blev nød til at købe en til da jeg havde lidt flere en jeg regnede med og da nogen er dobbelt så der kun plads til f.eks 80 plader når man også skal kunne bladre i dem
Front pladerne med logo,navn er lidt tynde, men ser det ikke som et problem |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |