|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
|
Det behøver du ikke tvivle på. Det er rigeligt. Har nu selv haft næsten samme setup i 8-9 måneder. Se også her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1172&zoneid=1 Hvor max. strømforbrug er 49w, det vil sikkert være endnu lavere med den nævnte AMD CPU. Desuden synes jeg kabinettet er rigtig flot, ganske vist i den dyre ende, men tænk på du får en total lydløs PSU med i købet. Thermaltake Mozart kabinettet er også rigtig flot, men efter min mening alt for bredt og dybt til at det kan placeres på en alm. reol el. lignende. Desuden er det uden PSU, som jo så kommer oven i prisen. Flemming Redigeret af fltk - 16-Januar-2009 kl. 11:13 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
|
Hvorfor køber du ikke det Mokuer har til salg? Det er næsten samme setup. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Jeg har det bare bedre med der er plads i kabinettet.. Men nogen syntes måske det virker stort. Har bestilt den store model som passser fint ved siden af min Denon A1 forstærker daq.
Vedr. det link jeg smed i tråden for at finde ud af strømforbruget på ens sytem, så er det sgu da også overkill den beregner ? Da den artikel viser noget andet, men hvordan vil det så være med HD materiale, samt brug af FFDSHOW ? |
||
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
||
![]() |
||
![]() |
|
Da Gigabyte bundkortet kom på markedet var der en del udenlandske tests der alle viste, at strømforbruget for det samlede system sjældent kom over 70w, heller ikke ved afvikling af HD materiale. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Tusin tak for god respons. Jeg tro jeg så småt begynder at købe lidt ind og samler en maskine. Så må jeg prøve mig frem med softwaren og se hvad der dur for mig |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Hej igen
Bundkort = http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=477350 Og det spiller bare max indtil jeg prøvede at køre diverse test app. Redigeret af larsstampe - 23-Januar-2009 kl. 08:21 |
||
Mvh
Lars |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Men hvis det kun skal bruges til Media Center og det fungerer optimalt, så er det vel ligemeget hvad det scorer af point?
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hehe, jeg er fuldstændig enig....Hvad havde du forventet? At et onboard grafikkort kan give dig 8000 3dmarks? Et onboard grafikkort er dimensioneret efter lige akkurat at kunne det er bygget til...IKKE mere....For GF 9XXX serien er dette DXVA 2.0 /Purevideo HD hardwareaccelleration AERO og IKKE gaming... Redigeret af Patriarken - 23-Januar-2009 kl. 13:10 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Fandt selv fejlen. Jeg havde monteret dual ram muduler som værende single mode. Dette har særligt betydning når grafikkort gør brug af den normale fysiske ram. Og det spiller bare max indtil jeg prøvede at køre diverse test app. Maskinen kører ellers kanon og kan sagtens nøjens med en 120 watt strømforsyning. mvh lars |
||
Mvh
Lars |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|
Vil den guide der også virke med Windows XP. Altså forstået så man stadig gør dette på Vista, men at det er indholdet fra Windows XP cd'en man lægger over på USB-stick'en istedet for Vista. Står nemlig og skal have lagt XP på min nye nettop. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |