|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 10-November-2010 kl. 21:13 |
Hey
Jeg vil starte med at sige tak for jeres råd jeg fik i sidste tråd. Har ikke skrevet mere i den fordi jeg får besøg af en makker i weekenden der er IT nørd som vil hjælpe med at sætte den op.
Men jeg har os fået købt en tvix af en bruger her på siden. Han har hjulpet mig det bedste han kan.
Jeg fik en link hvor jeg kan hente den nyeste firmware. Men hvordan installer jeg denne ? Har prøvet at ligge den over på en usb, men der sker ikke noget. Er det fordi jeg skal lave en mappe til den eller hvordan hænger det sammen? Redigeret af BusinessBo - 10-November-2010 kl. 21:39 |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Der er ikke en der ved det ?
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() |
Hejsa, Nu skriver du ikke specifikt, hvilken model det er, men mon ikke fremgangsmåden er ens for alle deres produkter (jeg har ikke selv en TViX). Det er beskrevet hér: http://www.tvix.co.kr/ENG/faq/default.aspx?bserial=0&act=RD&id=378 /Mark |
|
![]() |
|
Rass ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 138 |
![]() |
>Jeg fik en link hvor jeg kan hente den nyeste firmware. Men hvordan installer jeg denne ?
Hvis du har wifi netværk, (eller trådet netwærk) så sker det vist automatisk, eller skal du bare ind under tools ... Det smart ved at bruge netwærk via routeren er bla. at der ligger gamle versioner af firmwaren som du kan vælge imellem, hvis du skulle fortryde. Og så er der jo en del sjove ting at vælge under www på Tvix'en. Redigeret af Rass - 12-November-2010 kl. 15:07 |
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej Rass ! Det kan du ikke på Tvix 6500, idet firmware ikke understøtter det. Det er kun på nyere modeller som 6600 du kan opdatere fra nettet. M.v.h. Poul Agerbek |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |