|
Opdatere Flash Player på mobilen |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 20:53 |
Jeg vil gerne have opdateret Flash Player på min Sony Ericsson Xperia Arc til den nyeste version inden den 15. august hvor der bliver lukket for Flash Player på mobile enheder.
Jeg er dog på helt bar bund, så hvordan gør jeg det, og skal den nuværende version afinstalleres først?
Flemming Redigeret af fltk - 22-Juli-2012 kl. 20:53 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
thcleaner
Bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
google play eller andorid market
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt den ligger på Google Play, men hvad gør jeg så? Der står jeg skal logge ind, hvor får jeg kodeord fra til det?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det mest logiske er vel om du har en konto?
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Og hvordan får jeg sådan en? Jeg kan ikke se nogen mulighed for at oprette den på deres hjemmeside.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan oprette en konto via din PC eller på din telefon. Her er via PC: Du skal også logge ind i google play (kan hedde android market hvis din mobil ikke endnu er opdatere, når du er logget ind, så opdatere den selv på et tidspunkt (spørger om lov først)) på din mobil med din nye konto. Det smarte er nu at din mobil og din konto bliver knyttet sammen, så når du er logget ind på telefon og pc, så kan du finde programmer på din pc og sende dem til din mobil. Redigeret af Notfast - 23-Juli-2012 kl. 10:20 |
|
.....
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu oprettet en konto, men det ser ud som om jeg mangler en app på mobilen som hedder Google Play Butik, som er nødvendig for at jeg kan installere Flash Player. Hvordan får jeg den?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt ærligt - har du overvejet at læse brugsanvisningen?
|
|
longjohn2
Funktioner
Tak(0)
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det har jeg selvfølgelig, men det er sgu ikke nemt, når de ikoner der henvises til ikke findes på displayet.
Desuden er det min første smartphone, og det er og bliver ikke mit stærke felt
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
longjohn2
Funktioner
Tak(0)
|
Mulig løsning:
Go to Settings > Applications > Manage Applications > Market. Then hit ‘Clear cache’. Now try and launch the Android Market, it should ask you to re-accept the new terms and conditions and following that it will download the new Play Shop. |
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Så er jeg kommet ind i Google Play Butik. Her står, at Flash Player version 11 allerede er installeret, men når jeg går ind i programmer står der version 10.3
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |