|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() Sendt: 12-September-2011 kl. 17:31 |
Hej.
Jeg kan lige pludselig ikke afspille mere fra min NAS server. Logitech's support siger at jeg skal opdatere. Hvordan opdaterer jeg SBserver og får den lagt på Nas'en.? Hvilken version er den nyeste? mvh |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() |
Du går ind på http://www.synology.com/support/download.php og vælger din NAS, derefter går du et stykke ned på siden og finder SB server under packages. Du kan nu installere den nye pakke fra dit admin-interface.
Hvordan det gøres afhænger lidt af hvilken DSM du kører med. /ask |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
takker. Så blev det gjort, men fik et andet problem. Jeg starter lige en ny tråd med problemet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |