recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdateret - Micker´s mini stue bio V.3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdateret - Micker´s mini stue bio V.3

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 11:37
Det er et ILVA Møbel. Det hedder Anon og er desværre udgået..

Jeg fandt mit på DBA og har kun set det en gang siden. Jeg går med store overvejelser at sælge det, men men netop genanskaffelses besværet gør at jeg nok ikke "kan" skille mig af med det:)..

Koster 9.999 kr fra nyt. Det sidste møbel der var derinde stod til 5000kr.

Og tak iøvrigt for kommentaren:)

EDIT: Det skal lige siges at der normalvis er 4 skuffer. Stoframmen er en jeg selv har lavet, hvori subwoofer står


Redigeret af Bromberg5 - 12-April-2014 kl. 11:38
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 15:20
Ser godt ud.
Hvor er møblet fra? Det er jeg ret vild med !
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 13:50
pilehave: Ja det kan der være noget om. Der er halvstore billeder:).

Jeg har 2 usb kølerer kørende derinde bagved, så håber det kan give lidt cirkulation
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 13:38
Det ser fint ud men det det ligner også opskriften på hvordan man brænder en forstærker af fordi den ikke kan komme ordenligt af med varmen
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 13:03
Jeg vil foreslå at du lægger nogle mindre billeder op, det belaster både min pc og tablet ret meget med så store billeder, så jeg ikke kan nyde de lækre sager :(
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 19:22
En lille upgrade er nogengange de bedste:). Endelig fik jeg taget mig sammen til at købe et mere Apple Keyboard OG den længe efterlyste MagicWand til at samle Trackpad og keyboard

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 07:07
Jeg har ingen problemer med suben.. Det hjørne samt ved højre bagkanal er der bassen er bedst. Jeg kan ikke høre en forskel på den derinde eller om den står lige udenfor.
Til venstre for møbel lyder det rigtig skidt:-).

Det skal så også siges, at med den nye receiver er der sket en hel det med lyden. Før kunne jeg nemt hører placering af subben. Men den er fuldstændig forsvundet i lydbilledet nu.
Så den arbejder slet ikke så meget som den skulle før og det klær den:-)
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 01:31
Det ser egentlig okay ud(Som i: en del pænere end mit..) Hvordan lyder subben i det møbel? Jeg ville umiddelbart smide det udenfor, men der er nok en dame indeover der har lidt at sige :D
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Meget flot og ryddeligt

Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Ser ellers lækkert og stilrent ud.  

Tak for jeres kommentar:) Ryddeligt er nøgle ordet (Siger fruen;))
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Næste projekt her, må være at forsøge at pakke højttalerne ind i noget sort højglans folie..

Ligeledes er jeg på jagt efter et godt sæt hovedtelefoner. Jeg har kigget på B&W P5. Nogen der har nogle sjove måder at opbevare sådan et sæt, så ikke de bare er gemt af vejen i en skuffe?

Er højttalerne da ikke sorte? Jeg må på det kraftigste advare mod at få en højglans pianosort overflade, det er for upraktisk. Genskin fra TV og ulidelig afstøvning dagligt.

Jo det er de, men det forstyrrer mig at front er højglans og siderne ikke er;).

Eller det er nok mere den kedelige træstruktur jeg syntes er træls. Havde mine første ht fra min konfirmation også:)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Næste projekt her, må være at forsøge at pakke højttalerne ind i noget sort højglans folie..

Ligeledes er jeg på jagt efter et godt sæt hovedtelefoner. Jeg har kigget på B&W P5. Nogen der har nogle sjove måder at opbevare sådan et sæt, så ikke de bare er gemt af vejen i en skuffe?

Er højttalerne da ikke sorte? Jeg må på det kraftigste advare mod at få en højglans pianosort overflade, det er for upraktisk. Genskin fra TV og ulidelig afstøvning dagligt.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 22:50
Meget flot og ryddeligt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu