|
Opdatering af Android TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2023 kl. 12:18 |
Jeg har en Thomson THA100 streaming enhed. Den er født med Android TV, version 10. Jeg mener man er nået til version 13. Er det ikke muligt at opdatere? Når jeg går ind i indstillinger > søg efter opdateringer, får jeg besked om, at enheden er opdateret. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er op til den enkelte producent at tilbyde opdateringer specifikt til den enkelte enhed. Så hvis Thomson ikke tilbyder det, så kan du ikke få nyere Android TV udgaver. Chromecast med Google TV og Nvidia Shield TV er nok bedre bud, hvis man gerne vil have opdateringer.
Mig bekendt så er THA100 magen til Strong Leap S1, men der er nok heller ikke nyere firmware til den og ikke sikkert man kan bruge den samme, selv om hardwaren er den samme. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
Tak for oplysning, men hvordan ser man om denne mulighed er til stede inden eventuelt køb af en ny Android TV enhed? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 298 |
Hvis man ønsker at bruge Androidenheder og vil sikre sig hurtig opdatering, når der kommer en ny version til Android, så bør man jo vælge en enhed fra virksomheden, der leverer styresystemet.
Så hvis ellers den opfylder dine krav (afhængig af bl.a. hvad du vil bruge den til), så bør du jo vælge Chromecast med Google TV 4k En sådan har jeg haft i lidt over 2½ år nu og jeg har ikke oplevet problemer med den og har fået opdateringer, så snart de har været tilgængelige. Opdateringsoplysninger for andre enheder vil man almindeligvist kunne finde på de respektive producenters/sælgeres hjemmesider.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Man spørger producenten eller forhandleren. Klaus
|
|
![]() |
|
Sådan en har jeg også, og her er der ingen problemer med opdatering ![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |