recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af AnyDVDHD og Avast advarsel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering af AnyDVDHD og Avast advarsel

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af bomndk bomndk skrev:

Jeg har lige prøvet på at opdatere min AnyDVDHD men får ikke lov af min antivirus Avast.

Er der andre som har problemer med denne seneste opdatering fra SlySoft?

Både min søster og jeg bruger avast og skulle opdatere AnyDvd og fik advarsel om en trojansk, men det er en fejl fra avast for på min anden pc som bruger AVG ingen problemmer der. Og på Slysoft forum siger de det samme, meddel avast om fejlen eller skift til AVG. De er lige gode begge 2 men Avast kommer ofte med "positive fejl" som det kaldes og det er sku træls.

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 10:15

Jeg bruger selv  Avast og oplever ingen problemer. Jeg gør det når Avast finder en virus ligger jeg den i viruskisten og hvis computeren kører godt nok efter 14 dage sletter jeg den. Jeg kan ikke se de store problemer ved opdateringer da det allerede er et program man har tillid til deaktivere man blot antivirus og firewall.

Jeg har selv valgt Avast ud fra et kvalitetkriterium da programmet bruger Anti-rootkit hvad AVG ikke gør.

/Erik
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 23:16

Tak for input til alle.

Jeg var på SlySoft's forum og fik fundet en melding om at Avast havde løst problemet med deres seneste opdatering. Derfor afinstallerede jeg AnyDVD og fjernede dens filer fra Viruskisten i Avast.

Derefter installerede jeg AnyDVD HD igen og denne gang uden problemer - MEN

Jeg har konstateret at denne seneste opdatering af AnyDVD HD tilsyneladende har problemer med at afspille dele af intro til Disney blu-ray. jeg har konstateret det på walle og Prins Caspian. Der er tilsyneladende ikke problemer med selve filmen kun en lille del at introen som bliver frygtelig pixeleret eller sådan noget.

Problemet opstår hos mig bl.a. efter den sorte skærm med hvis tekst som siger Avaliable on DVD and BLU-RAY.

Andre som har bemærket dette "fænomen"? 

Mvh
Bo

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu