recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af apps hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdatering af apps hvordan?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering af apps hvordan?
    Sendt: 08-Juni-2020 kl. 13:51
Kan ikke se om der ligger opdateringer til mine apps. Der står normalt et tal på app store app, det kommer der ikke. Og åbner jeg app store, findes der heller ikke en oversigt over mine apps.

Det gælder både på min XS tlf og iPad 7.gen. Begge iOS 13.4.1
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 14:12
Appstore - klik på billedet af dig selv øverst højre hjørne, så har du apps der kan opdateres og en liste over senest opdaterede apps

Redigeret af Clemen - 08-Juni-2020 kl. 14:12
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Appstore - klik på billedet af dig selv øverst højre hjørne, så har du apps der kan opdateres og en liste over senest opdaterede apps
Takker! Har lige selv fundet ud af det. Det var lettere i tidligere iOS.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 16:38
Og hvis du “trækker ned” på oversigten, opdaterer den listen over tilgængelige opdateringer.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 16:50
Hold fingeren nede på App store ikonet, til der kommer en menu frem. Så kan du gå direkte til opdateringer. Det er nemmere end før.
Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2020 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hold fingeren nede på App store ikonet, til der kommer en menu frem. Så kan du gå direkte til opdateringer. Det er nemmere end før.
Ja for den - now we talk! Kunne da heller ikke passe andet, tak for tippet Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu