recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af Firmware til Samsung SSD 850 EVO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdatering af Firmware til Samsung SSD 850 EVO

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PrebenSk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Januar-2012
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PrebenSk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering af Firmware til Samsung SSD 850 EVO
    Sendt: 18-Februar-2015 kl. 21:15

Der tales så meget om opdatering af firmware til Samsung SSD 840 EVO.

Jeg har for kort tid siden købt en Samsung 850 EVO – 250GB hos Proshop, men på Samsungs hjemmeside kan jeg ikke finde firmware til 850’eren. Skal man bare bruge firmwaren til 840’eren, eller skal Samsung 850 EVO slet ikke opdateres.

Jeg bruger Windows 7 Home.

Håber nogen kan hjælpe.

Undskyld et par tomme emner, det er første gang, jeg opretter et nyt emne

mvh Preben

mvh Preben
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10478
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 21:26
Det er jo ikke sikkert at der endnu er kommet en ny firmware til 850'eren

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det er jo ikke sikkert at der endnu er kommet en ny firmware til 850'eren

Flemming

Samme pakke indeholder firmware til en række af samsungs SSD'ere, så det er højest sandsynligt den samme. Jeg har selv opdateret firmware på en 128 GB Pro udgave af 850eren her for 2 uger siden.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2015 kl. 13:10
Prøv at hente Samsung magician software. Den virker til alle Samsungs SSD drev, og vil vise dig om der er opdatering til det drev du har.
/Peter
Til top
PrebenSk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Januar-2012
Sted: Varde
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PrebenSk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2015 kl. 19:47
Tak for hjælpen pfugl og i andre.
Jeg kendte ikke programmet Samsung magician software, men det viste, at firmwaren var den nyeste.

mvh Preben

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu