recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af routeren fra Profiber.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering af routeren fra Profiber.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chipmand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering af routeren fra Profiber.
    Sendt: 23-November-2009 kl. 14:15
Jeg har nogle steder herinde læst at man kan opdatere firmwaren i routeren til version 2.00.05 som så skulle løse en del problemer med den. Jeg har hentet zip filen og pakket den ud, der ligger flere *.bin filer inde i den hvilken er det jeg skal bruge for at kunne opdatere den. Håber det også løser problemet jeg har med at hastigheden daler lidt efter lidt fra de 30/30 jeg har ned til under 6/6 på under 14 dage. Så skal jeg genstarte den også ligesom min tv boks.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 17:37
Hvor har du firmwaren fra? I følge Profiber support må man kun benytte den firmware de sender ud da det ikke er en "original", men tilpasset.

Ved ikke om det er en and eller om det har noget på sig, men pænt nederen at upgrade til en mursten og blive bonget for det bagefter.

Min Linksys router kan ikke tåle at downloade max samtidig med fiberboksen smider tv ud.. så hakker lyd og billede... jævnt træls. Så håber de snart fixer en ny router der er kraftig nok.
Til top
Chipmand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 20:35
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 15:15

Min firmware på routeren hedder 2.00.07B8. Supporteren opdaterede den for et stykke tid siden.

Det forekommer mig, at hele systemet er blevet en anelse mere stabilt. Jeg havde også problemet med at hastigheden støt og roligt faldt over en periode (hvilket man jo ikke nødvendigvis bemærker, med mindre man jævnligt tester hastigheden). Det problem synes (7-9-13) at være løst.
Jeg kan dog stadig ikke belaste internetdelen, uden at det skaber udfald på tv'et Cry, men det kan sikkert ikke løses med en simpel firmwareopdatering.
 
M.v.h.
Henrik.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu