recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af Samsung SMT-H3126
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering af Samsung SMT-H3126

 Besvar Besvar Side  <12345 32>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2010 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af u2u2u2u2 u2u2u2u2 skrev:

Oprindeligt skrevet af mondeoDK mondeoDK skrev:

...det blev heldigvis en 320GB...

Hvor kan man se, om man har en 320GB udgave uden at åbne maskinen?
Det står på kassen, boksen blev leveret i.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
u2u2u2u2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2006
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2010 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af mondeoDK mondeoDK skrev:

...det blev heldigvis en 320GB...

Hvor kan man se, om man har en 320GB udgave uden at åbne maskinen?
Til top
mondeoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Maj-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2010 kl. 08:19
Så kom dyret (igår) Og det blev heldigvis en 320GB H3126 :-) Alt virker nu som det skal Thumbs Up
 
Tak for jeres hjælp/tid Hug
Til top
mondeoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Maj-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@mondeoDK, blot for at undgå forvirring (også hos YouSee), så er din DVB-C boks et Samsung produkt, og hedder derfor ikke selector. Selector var betegnelsen for de tidligere Sagem bokseSmile
Rettelse modtaget Smile
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@mondeoDK, blot for at undgå forvirring (også hos YouSee), så er din DVB-C boks et Samsung produkt, og hedder derfor ikke selector. Selector var betegnelsen for de tidligere Sagem bokseSmile
Det er næsten rigtigt. Boksene før HD blev kaldt Selector. Den første HD boks var også en Sagem - den har vi jo prøvet begge to, men det var ikke en Selector. Wink
God weekend!
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 12:12
@mondeoDK, blot for at undgå forvirring (også hos YouSee), så er din DVB-C boks et Samsung produkt, og hedder derfor ikke selector. Selector var betegnelsen for de tidligere Sagem bokseSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mondeoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Maj-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af mondeoDK mondeoDK skrev:

For ca. en uge siden begundte vores selector at te sig underligt... Den viste ikke program info, og når den endelig gjorde det, så var det forkert info Angry

Så slukkede vi bagpå, og det hjalp en smule... Den kan stadig godt finde på det, men hvad endnu værre er, så vil den lige pludselig ikke optage mereCry
 
Jeg har resettet dens fabriksindstillinger, og formateret dens HDD, men lige lidt hjælper det. Den vil bare ikke optage.
 
Men det mest underlige er at selv om at jeg har formateret dens HDD, så ligger de programmer vi optog da den virkede der stadig Shocked Hvad sker der lige med det ???
 
Anyone?
 
 
Det virker, som om den er kaput. Ring på Fejlservice på 8080 4050 - mener de har åbent i weekenden fra kl. 12.00 - 20.00. Håber der er en boks med en HDD på 160 GB, for den bliver sikkert bytttet med en på 320 GB. Så har du da i det mindste fået lidt for besværet.
Så har jeg snakket med dem. Han foreslog en masse ting, men som jeg jo har skrevet, så har jeg allerede prøvet det, så manden (Andreas) sagde at de ville sende en ny Selector til mig, og at den ville være der inden for 10 dage. Jeg har en 160 GB stående nu, men om de sender en af de nye på 320 GB ved jeg ikke, det sagde han ikke noget om. Men en ny selector er ihvertfald på vej til mig Big smile
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af mondeoDK mondeoDK skrev:

For ca. en uge siden begundte vores selector at te sig underligt... Den viste ikke program info, og når den endelig gjorde det, så var det forkert info Angry

Så slukkede vi bagpå, og det hjalp en smule... Den kan stadig godt finde på det, men hvad endnu værre er, så vil den lige pludselig ikke optage mereCry
 
Jeg har resettet dens fabriksindstillinger, og formateret dens HDD, men lige lidt hjælper det. Den vil bare ikke optage.
 
Men det mest underlige er at selv om at jeg har formateret dens HDD, så ligger de programmer vi optog da den virkede der stadig Shocked Hvad sker der lige med det ???
 
Anyone?
 
 
Det virker, som om den er kaput. Ring på Fejlservice på 8080 4050 - mener de har åbent i weekenden fra kl. 12.00 - 20.00. Håber der er en boks med en HDD på 160 GB, for den bliver sikkert bytttet med en på 320 GB. Så har du da i det mindste fået lidt for besværet.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
mondeoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Maj-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 10:43

For ca. en uge siden begundte vores selector at te sig underligt... Den viste ikke program info, og når den endelig gjorde det, så var det forkert info Angry

Så slukkede vi bagpå, og det hjalp en smule... Den kan stadig godt finde på det, men hvad endnu værre er, så vil den lige pludselig ikke optage mereCry
 
Jeg har resettet dens fabriksindstillinger, og formateret dens HDD, men lige lidt hjælper det. Den vil bare ikke optage.
 
Men det mest underlige er at selv om at jeg har formateret dens HDD, så ligger de programmer vi optog da den virkede der stadig Shocked Hvad sker der lige med det ???
 
Anyone?
 
 
Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 21:41
Min hakker rigtig meget ved start forfra efter opdateringen. Har prøvet koldstart, men det hjælper ikke.
Til top
KGteknik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2007
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2010 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Efter opdatering... har flere gange oplevet fjernbetjeningen stopper med at virke, dvs at boksen låser især ved hyppige skift i/brug af guiden, kun tænd/sluk er løsningen.
Ellers ikke noget at rapporterer..
 
Samme oplevelse her.  Hyppig skift i menuerne kan også udløse det..
 
Nyt 'lille' problem og kigge på Clap
Hilsen
KG.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2010 kl. 23:54
Ok,,, men man skal nok ikke regne med at forbedre bios osv uden at lave nye småfejl ind imellem, det er jo en større gang kode som sikkert griber i sig selv her og der...
Men man kunne jo gøre det lettere for sig selv ved bla at skrotte alle de rutiner/koder der bruges til copyright området, det er gammeldags tænkning og forværre bare alt, men det sker jo nok ikke Cool
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 32>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu