|
|
Besvar ![]() |
Side <1 14151617> |
Forfatter | ||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Nu er det ikke kun kundeservice der har sagt at det bliver ændret i en opdatering, og derudover står det faktisk også i deres fejlliste i den udvidede brugervejledning.
Så du må have fået forkerte oplysninger. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Læs her: |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
corgi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
|
Det svar man får er forskelligt for hver gang man ringer , jeg manglede en kanal og ringede ind hvor de ville løse det med at sende en kode til kortet , men det hjalp ikke Næste dag ringede jeg ind igen ham jeg fik fat på denne gang sagde at den kanal var fjernet så den indgik i en anden pakke , nå hvorfor sagde i så ikke bare det da jeg ringede igår , han mente han var lidt mere mindet end de andre , Synes bare ikke det kan være rigtigt om man får løst et problem er afhængig af om de supportere der sidder der ved meget eller lidt , jeg ved jo egentlig ikke hvem af dem der har ret jeg kan ikke selv se nogen steder den skulle være fjernet , men konstaterer jeg ikke har adgang til den |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Der er lige én ting som vi skal slå fast. Samsung HD-boksen udsender faktisk tv signalet korrekt til "et tv". Og som citeret fra YouSee i indlægget ovenover, er det tv´ets evne til at behandle signalet (og dermed billedformatet) korrekt. At Samsung så forlængst burde have imødegået det problem, er så en helt anden ting. Det YouSee så arbejder hårdt på lige nu er, at tilfører boksen en facilitet der letter tv´ets signalbehandling |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Er det helt rigtigt? Er det ikke TVets evne til at ændre formatet, så der bliver fuld skærm, der oftes mangler (dog ikke på dit)? |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jamen sådan kan man jo også sige det Jørn - og ja det er super træls |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
corgi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
|
Jeg har prøvet programguiden flere gange med dages mellemrum , den kommer på min indenfor 2 - 3 sec . oplever i også det , den skriver heller ikke den tekst med det kan tage et par minutter at hente den
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() |
|
min tager 2 minutter
![]() |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
|
Jeps! Min kommer også frem med det samme! Ingen problemer der! |
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Jeg tror, at det hænger sammen med, hvornår guiden sidst har være brugt. |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Biornus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Brugte guiden for første gang i dag, og den loadede med det samme.
|
||
![]() |
||
Kirkebob ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Min tager 2 min første gang jeg bruger den - og det er det samme hver dag. Første gang - 2 min, efterfølgende få sekunder.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 14151617> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |