recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering til Samsung boks d. 3. april
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering til Samsung boks d. 3. april

Besvar Besvar Side  <1 14151617>
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 15:10
Nu er det ikke kun kundeservice der har sagt at det bliver ændret i en opdatering, og derudover står det faktisk også i deres fejlliste i den udvidede brugervejledning.

Så du må have fået forkerte oplysninger.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af bluesy bluesy skrev:

Jeg har desværre fået følgende kedelige svar fra nosee:

Det er beklageligt, hvis vores kundeservice har oplyst noget andet. De har sikkert misforstået dit spørgsmål. Som sagt er det ikke et spørgsmål om, hvad digitalmodtageren kan og ikke kan. Den sender blot signalet videre, og det er tv'et, der skalerer billedet. Sådan vil det altid blive. Problemet er, at nogle tv ikke kan skalere billedet, når det overføres via HDMI. Så problemet ligger i dit tv og ikke i digitalmodtageren.

Læs her:
http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=16328

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 19:17

Det svar man får er forskelligt for hver gang man ringer  , jeg manglede en kanal og ringede ind  hvor de ville løse det med at sende en kode til kortet   , men det hjalp ikke

Næste dag ringede jeg ind igen  ham jeg fik fat på denne gang sagde at den kanal var fjernet  så den indgik i en anden pakke  , nå hvorfor sagde i så ikke bare det da jeg ringede igår  ,  han mente han var lidt mere mindet end de andre    , 

Synes bare ikke det kan være rigtigt om man får løst et problem er afhængig af om de supportere der sidder der ved meget eller lidt   ,  jeg ved jo egentlig ikke hvem af dem der har ret   jeg kan ikke selv se nogen steder den skulle være fjernet , men konstaterer jeg ikke har adgang til den

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 19:45

Der er lige én ting som vi skal slå fast. Samsung HD-boksen udsender faktisk tv signalet korrekt til "et tv". Og som citeret fra YouSee i indlægget ovenover, er det tv´ets evne til at behandle signalet (og dermed billedformatet) korrekt.

At Samsung så forlængst burde have imødegået det problem, er så en helt anden ting.

Det YouSee så arbejder hårdt på lige nu er, at tilfører boksen en facilitet der letter tv´ets signalbehandling

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Der er lige én ting som vi skal slå fast. Samsung HD-boksen udsender faktisk tv signalet korrekt til "et tv". Og som citeret fra YouSee i indlægget ovenover, er det tv´ets evne til at behandle signalet (og dermed billedformatet) korrekt.

At Samsung så forlængst burde have imødegået det problem, er så en helt anden ting.

Det YouSee så arbejder hårdt på lige nu er, at tilfører boksen en facilitet der letter tv´ets signalbehandling

Er det helt rigtigt? Er det ikke TVets evne til at ændre formatet, så der bliver fuld skærm, der oftes mangler (dog ikke på dit)?
Som jeg opfatter det, behandler langt de fleste formatet helt korrekt, men for rigtig mange af os er det træls.  

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Er det helt rigtigt? Er det ikke TVets evne til at ændre formatet, så der bliver fuld skærm, der oftes mangler (dog ikke på dit)?
Som jeg opfatter det, behandler langt de fleste formatet helt korrekt, men for rigtig mange af os er det træls.  

Jamen sådan kan man jo også sige det Jørn - og ja det er super træls

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2006
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 23:29
Jeg har prøvet programguiden flere gange med dages mellemrum  ,  den kommer på min  indenfor  2 - 3 sec .   oplever i også det  , den skriver heller ikke den tekst med det kan tage et par minutter at hente den 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 06:59
min tager 2 minutter
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 09:58

Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Jeg har prøvet programguiden flere gange med dages mellemrum  ,  den kommer på min  indenfor  2 - 3 sec .   oplever i også det  , den skriver heller ikke den tekst med det kan tage et par minutter at hente den 

Jeps! Min kommer også frem med det samme! Ingen problemer der!

SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 11:29

Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Jeg tror, at det hænger sammen med, hvornår guiden sidst har være brugt.
Har to bokse til hvert sit TV og der hvor jeg oftest og længst ser fjernsyn, kommer guiden næste altid promte. Det andet TV skal bogsen bruge 2 min. for at hente guiden.

Mvh.
Jørn

Til top
Biornus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2008
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 13:31
Brugte guiden for første gang i dag, og den loadede med det samme.
Til top
Kirkebob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-September-2005
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 20:01
Min tager 2 min første gang jeg bruger den - og det er det samme hver dag. Første gang - 2 min, efterfølgende få sekunder.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 14151617>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu